رپرتاژ اگهی

با پشتکار و اراده به تمامی مشکلات غلبه کردم

با پشتکار و اراده به تمامی مشکلات غلبه کردم
کدخبر : 42386

با تلاش و کوشش می توان قله های مهم موفقیت را فتح کرد، البته این به تنهایی کافی نیست، باید پشتکار به همراه راهنمایی و قرار گرفتن در مسیر درست باشد، تولید ترشک آلو جنگلی در انواع مختلف می تواند سود بسیاری را به همراه داشته باشد.

ترشک آلو جنگلی

ترشک آلو جنگلی، گونه ای ساخته شده از آلو است، آلو جنگلی یک میوه خودرو و وحشی که در جنگل‌ها و مناطق جنگلی رشد می‌کند.

 البته گاها با افزودن رنگ مصنوعی، محصولی به نام ترشک جنگلی عرضه می شود که به همین جهت باید به رنگ و مزه ترشک دقت کنید، و در استفاده از آن موارد بهداشتی را رعایت کنید.

در بیماران دچار زخم معده و کسانی که التهاب در ناحیه معده دارند نباید استفاده گردد. ترشک آلوی جنگلی، موثر در لاغری است.

دستور تهیه مختلفی برای ترشک آلو جنگلی وجود دارد. یک دستور تهیه که بسیار راحت و ساده است که مواد لازم برای تهیه آن شامل مواد زیر است:

در این روش آلو به همراه مقداری آب روی حرارت قرار داده می شود تا بافت آلو نرم تر شود در میانه حرارت دیدن آلوها، نمک و شکر به آن اضافه شده و یک قاشق گلپر هم اضافه می کنید و در حرارت کم قرار می دهید تا خوب جا بیفتد.

7addf6fd-431d-441e-bb54-4e1cb1334e5f

ترشک آلو سیاه

در اینجا در مورد طرز تهیه ترشک آلو سیاه خشک صحبت می کنیم که مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد،

 ترشک آلو بسیار لذیذ و خوشمزه است و کمتر کسی پیدا می شود که به آنها علاقه نداشته باشند، آلو سیاه میوه ای تابستانی است که به صورت تازه فقط چند روز باقی می ماند و با گذر زمان پلاسیده و فاسد می شوند.

برای اینکه بتوان مدت طولانی تری آنها را نگه داشت می توان فرآورده های مختلفی را از آنها آماده کرد، ترشک آلو نمونه بارز محصولات است که طبق قاعده خاصی آماده می شود و با طعم ترش و ملس خود می توانند افراد زیادی را با خود همراه نماید،

 در مورد طرز تهیه ترشک آلو سیاه خشک اگر بخواهیم صحبت کنیم به تهیه آنها به دو شکل خانگی و صنعتی اشاره می کنیم که در هر کدام نوع خاصی از محصولات آماده می شود که از نظر کیفیت با همدیگر فرق دارند.

c9e3ffb6-e377-4cd3-849e-8914ed4860af

ترشک قیسی

برای تهیه ترشک قیسی با رب انار نیاز به چند عدد قیسی و کمی رب انار و چند عدد آلو و نمک و مواد افزودنی به دلخواه می باشد، برای این کار ابتدا باید قیسی و آلو را خوب بشویید و در ظرفی بریزید و مقداری آب به آن بیفزایید و روی شعله اجاق قرار دهید تا به ملایمت به جوش بیاید.

بعد حرارت را کم کنید تا ضمن پختن قیسی و آلو ها آب موجود در ظرف خوب غلیظ شود، بعد با یک گوشت کوب قیسی و آلو را خوب له کنید و ظرف را از روی حرارت بردارید، در صورت تمایل می توانید مقداری دانه انار را به محتویات اضافه کنید و سپس رب انار را رقیق نموده و به ظرف اضافه کنید.

ترشک از مواد خوراکی با طرفداران بسیار زیاد می باشد که می توان به عنوان یکی از تنقلات سالم از آن استفاده کرد، کافی است تا طرز تهیه و آماده کردن این ترشی خوشمزه را بدانید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه