امام جمعه مبارکه:

فولاد مبارکه در راستای دغدغه ها و منویات مقام معظم رهبری گام بداشته است

فولاد مبارکه در راستای دغدغه ها و منویات مقام معظم رهبری گام بداشته است
کدخبر : 16714

امام جمعه شهر مبارکه گفت: لازم بود که طرح تحقیق و تفحص در مجلس شورای اسلامی در محیطی آرام انجام بگیرد تا بهانه ای دست دشمن نیفتد.

به گزارش رصد اقتصادی ،حجت الاسلام سید مهدی موسوی  با اشاره به اینکه در تاریخ اسلام، تحریم همواره حرکتی ظالمانه از سوی دشمنان است، اظهار داشت: محاصره مسلمانان صدر اسلام در شعب ابی طالب، نمونه بارز این دست اقدامات خبیثانه دشمنان اسلام بوده است.

وی افزود: تحریم نشانه ناجوانمردی، ظلم و خوی ضدبشری یک دولت و سیستم، بدون در نظر گرفتن حقوق مردم است. دشمنان نظام جمهوری اسلامی با اعمال تحریم و تبلیغات ستیزجویانه با نظام، در تلاش برای نابودی ملت ایران اعم از زن و مرد و پیر و جوان هستند.

امام جمعه مبارکه با تاکید بر اینکه تحریم باعث می شود که مردم دشمنان را بشناسند، تصریح کرد: امریکا با اعمال تحریم ثابت کرد که دشمن ملت ایران نیست بلکه دشمن بشریت است. از سوی دیگر تحریم ها نشانه استیصال و درماندگی است چراکه اگر دشمن توانمند بود به این روشها متوسل نمی شد.

وی اضافه کرد: اعمال روشهایی نظیر تحریم از سوی دشمنان نشان دهنده بزدلی و ترس از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران است چراکه روشهای دیگر برای آنها هزینه بر است و جرات نمی کنند از روشهای دیگر بهره بگیرند و به تحریم صنایع و اشخاص می پردازند؛ این درحالی است که دشمنان در رسیدن به اهدافشان ناکام مانده اند و ملت ایران در رسیدن به اهدافشان تمام قد ایستاده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه به زعم دشمن تحریم صنعت فولاد مبارکه و مدیریت آن می تواند مانع از پیشرفت نظام والای جمهوری اسلامی شود، گفت: صنعت فولاد مبارکه به همت تلاشگران و جهادگران این عرصه که یکی از مهمترین افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است در تیررس تحریم های دشمنان قرار گرفته است چراکه اداره چنین مجموعه ی عظیمی کار بزرگی است.

وی افزود: تصویب طرح تحقیق و تفحص در مجلس شورای اسلامی از اختیارات نمایندگان مجلس است و مجموعه ای که به درستی خدمت رسانی کرده باشد ابایی از آن ندارد، اما آن چیزی که جای تامل دارد این است که در شرایط موجود مطرح کردن این موضوع ها مناسب نیست.

امام جمعه مبارکه تاکید کرد: لازم بود که طرح تحقیق و تفحص در مجلس شورای اسلامی در محیطی آرام انجام بگیرد تا بهانه ای به دست دشمن داده نشود که اشخاص موثر در این صنعت را تحریم کند و زمینه ضربه زدن دشمن به مهمترین صنعت کشور فراهم شود و این مصلحت نبوده است.

وی به دستاوردهای اخیر فولاد مبارکه در تولید انواع محصولات کمی و کیفی هم اشاره کرد و گفت:  این شرکت همواره در راستای دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که بر تولید با تکیه بر بومی سازی تاکید می ورزند گام برداشته است و خشنودیم که در سال جهش تولید فولاد مبارکه باز هم با تکیه بر استقلال برای کشور و ملت ایران و با همت نیروهای متخصص جوان افتخارآفرینی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه