برنامه تولید ۹۲ هزار تن فولاد آلیاژی مجتمع صنعتی فولاد اسفراین

برنامه تولید ۹۲ هزار تن فولاد آلیاژی مجتمع صنعتی فولاد اسفراین
کدخبر : 18794

مدیرعامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین پیش بینی تولید در این واحد صنعتی را در سال جاری را حدود ۹۲ هزار تن و به ارزش ۱۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرد .

علی ملک افزود : در صورت تحقق این برنامه میزان تولید در این واحد صنعتی در سال حمایت از تولید و پشتیبانی ها و مانع زدایی نسبت به سال گذشته بیش از ۱۲ درصد افزایش می یابد.

مدیر عامل مجتمع صنعتی فولاد اسفراین  با بیان اینکه  این مجتمع صنعتی در سال گذشته ۸۰ هزارتن فولاد آلیاژی به ارزش ۱۲ هزار میلیارد ریال تولید کرد، گفت : میزان تولید فولاد آلیاژی در این واحد صنعتی در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن حدود ۴۵ درصد رشد نشان می دهد که ناشی از برنامه ریزی  مناسب در این واحد صنعتی برای رسیدن به ظرفیت اسمی است.
وی میزان تولید فولاد در این مجتمع را در سال ۹۸ حدود ۵۶ هزار تن اعلام کرد.
ملک اضافه کرد : از لحاظ ارزشی میزان تولیدات این مجتمع صنعتی در سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن حدود ۲.۵ برابر رشد نشان می دهد به طوری که از ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال سال ۹۸ به ۱۲ هزار میلیارد ریال در سال ۹۹ رسید.
مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین  همچنین با اشاره به  صادرات ۱۷ میلیون یورویی این واحد ابراز امیدواری کرد : این میزان صادرات در سال جاری با روند افزایشی تولید فولاد به ۲۵ تا ۳۰ میلیون دلار برسد.
مجتمع صنعتی فولاد اسفراین از شرکت های زیر پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه