فراخوان طراحی لوگوی جشنواره آوانا

فراخوان طراحی لوگوی جشنواره آوانا
کدخبر : 19049

فراخوان عمومی طراحی لوگو جشنواره آوانا اعلام شد.

به گطارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیرجان و انجمن مجریان و گویندگان، به منظور بهره مندی از حضور هنرمندان خلاق و دریافت طرح های نو و بدیع جهت طراحی لوگوی اولین جشنواره صدا و صحنه آوانا، فراخوان عمومی طراحی لوگو را منتشر کرد.

کلیه هنرمندان طراح و گرافیست سراسر استان می توانند برای گردهمایی برترین های صدا و صحنه در حوزه آموزش و پژوهش اقدام به طراحی لوگو بنمایند.

براین اساس هر هنرمند مجاز به ارسال حداکثر ۲ اثر است که طرح‌های پیشنهادی باید در ابعاد ۵۰*۷۰ سانتیمتر شامل فایل آثار به صورت JPG با رزولوشن dpi ۳۰۰ بر روی لوح فشرده باشند که به همراه شناسنامه اثر و تصویر چاپ شده رنگی A3 به دبیرخانه ارسال شوند.

درج مشخصات فردی صاحب اثر به همراه شماره تماس ضروری است. همچنین اگر هنرمندی طرح پیشنهادی خود را از تبلیغ یا تصویر خاصی الهام گرفته باشد توضیح کامل در این خصوص نیز ضروری است.

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل گهر پس از بررسی آثار دریافتی به طرح برگزیده هدیه نیم سکه بهار آزادی اهدا خواهد کرد.

علاقه‌مندان و هنرمندان گرافیست استان کرمان می‌توانند آثار تولیدی خود را تا ۱۵ اردیبهشت به آدرس ایمیل sirjanmojri@gmail.com ارسال و جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۳۸۹۷۱۵۹۰ تماس برقرار نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه