در جشنواره امتنان و به‌ مناسبت روز کارگر صورت گرفت؛

تجلیل از کارگروه نمونه شرکت گل‌گهر

تجلیل از کارگروه نمونه شرکت گل‌گهر
کدخبر : 19162

در آیین تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان کرمان؛ از نخبگان شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در قالب کارگروه نمونه استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل گهر؛ صبح امروز در مراسم جشنواره امتنان که در استانداری کرمان و با حضور استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استانی برگزار شد، از ۵ نفر از کارکنان شرکت گل گهر در قالب کارگروه نمونه تجلیل به عمل آمد.

این جشنواره که به انتخاب کارگر نمونه و کارگروه نمونه استان می‌پردازد، به مناسب گرامیداشت روز کارگر و در مراسمی از نخبگان استانی تجلیل به عمل آورد که سهم شرکت گل گهر نیز تجلیل از پنج نخبه این شرکت بود.

طرح "بهینه سازی خردایش الگوی انفجاری با استفاده از ستون هوا" که چندی پیش در جشنواره نظام پیشنهادات گل گهر حائز رتبه سوم شده بود، در جشنواره امتنان نیز جزو رتبه های برتر قرار گرفته و به واسطه آن از همکاران شاغل در مدیریت معدن، آقایان محتشمی، اکبری نسب، نژادحیدری، پورسید یحیی و وفایی تجلیل شد.

طرح مذکور که به جشنواره امتنان ارسال شده بود پس از بررسی‌های کارشناسی به مرحله داوری و نهایی رسید و از آن دفاع شد. این طرح کمک بسیار شایانی به کاهش هزینه‌های عملیات های آتشباری، حذف اضافه حفاری‌ها و بهینه سازی در عملیات خردایش می‌کند.

نخبگان معرفی شده از سوی شرکت گل گهر در مراسم جشنواره امتنان نشان دادند که جوانان توانمند  این دیار  می توانند با ایده ها و طرح های کاربردی خود علاوه بر کاربردی کردن دانش در محیط های صنعتی و معدنی؛ در جشنواره های کارگری نیز حرفی برای گفتن داشته باشند.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه