انتصاب دکتر نادری به عنوان مدیرعامل جدید سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

انتصاب دکتر نادری به عنوان مدیرعامل جدید سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات
کدخبر : 19300

دکتر نادری به عنوان مدیرعامل جدید سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات منصوب شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به  نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با تصمیم هیات مدیره این شرکت دکتر امیرحسین نادری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت منصوب شد.

وی که از مدیران با سابقه و خوشنام صنعت فولاد و صنایع معدنی کشور به شمار می رود تجارب ارزشمندی را در کارنامه فعالیتهای قبلی خود در شرکتهای مختلف صنعتی و بورسی ثبت کرده که از آن جمله می توان به ریاست و عضویت هیأت مدیره شرکتهای فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خراسان، ذوب آهن اصفهان، فولاد تاراز، فولاد متیل، معدنی و صنعتی گل گهر و فولاد هرمزگان اشاره کرد. وی همچنین بعنوان مشاور رئیس هیأت عامل در سازمان ایمیدرو فعالیت داشته است.

دکتر نادری مدیرعامل سابق شرکت ملی فولاد ایران بوده و به مدت ۲۳ سال در بخش های مختلف صنایع معدنی و فولاد کشورفعال بوده و یک دهه معاونت اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان را نیز برعهده داشته است.

یادآور می شود شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به عنوان یک هلدینگ بزرگ معدنی و سهامدار عمده شرکتهای بزرگی چون گل گهر، چادرملو، گهرزمین، فولاد خراسان، صبانور، فولاد ارفع، شهید قندی و… نقش بسزایی در اداره معادن بزرگ و بنگاه‌های مختلف صنعتی و اقتصادی دارد.

گفتنی است، پیش از این یونس الستی مدیریت شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات را برعهده داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه