کارنامه درخشان فولاد کاوه جنوب کیش در اشتغالزایی و جوانگرایی

کارنامه درخشان فولاد کاوه جنوب کیش در اشتغالزایی و جوانگرایی
کدخبر : 19333

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در نشستی با مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از عملکرد این شرکت در زمینه جوانگرایی و اشتغال نیروهای بومی قدردانی کرد.

به گزارش رصد اقتصادی، "حسن خلج طهرانی" مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با همراهی مدیر واحد کار  و اشتغال و مدیر روابط عمومی  این مجموعه ضمن حضور در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

 "علی دهاقین" مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در این نشست مشترک طی سخنانی جوانگرایی و بکارگیری نیروهای بومی را از جمله اولویت ها و سیاست های کلیدی این شرکت در زمینه اشتغالزایی برشمرد و اظهار داشت: در سال 98، میانگین سنی نیروی انسانی شاغل در شرکت 36 سال بود که با جذب نیروهای جدید در سال 99، این رقم به 33 سال کاهش یافت.

وی از برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور کاهش میانگین سنی پرسنل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به 29سال در سال 1400 خبر داد.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خاطرنشان کرد: بهره وری سرانه تولید در این شرکت در سال 99 به ازای هر نفر نیروی انسانی، 827 تن بوده است که برنامه داریم در سال جاری این شاخص به 925 تن و در سال 1401 به یکهزار و 150 تن به ازای هر نفر ارتقاء یابد.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با اهدای لوح سپاس از تلاش ها و اقدامات مهندس دهاقین مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش تجلیل کرد.

در متن این لوح تقدیر چنین آمده است:

کارآفرینی نقشی اساسی در توسعه فناوری و ایجاد توانمندی های تکنولوژیک کشورها داشته و یکی از بهترین پیامدهای اقتصادی آن اشتغالزایی در جوامع است که قادر است رشد اقتصادی کشورها را تسریع و آثار اجتماعی مناسبی را برای جوامع به ارمغان آورد.

اینک که با لطف خداوند متعال و در راستای نامگذاری سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" توسط مقام معظم رهبری با برنامه ای راهبردی و سرمایه گذاری به عنوان روان سازنده فعالیت های کارآفرینی موجب اشتغالزایی مفید و موثری در مجموعه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اهتمام ورزیده اید، به پاس خدمات ارزنده جنابعالی در "حوزه اشتغالزایی" لوح سپاس تقدیم می گردد.

امید است، جهت ترویج و توسعه اشتغالزایی و تجلی کسب و کارهای نوین و نوآورانه چون گذشته سرآمد و پیشتاز باشید.

 

 

  منبع : روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی وفلزی خلیج فارس

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه