رعایت استانداردهای محیط ز یست در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

رعایت استانداردهای محیط ز یست در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری
کدخبر : 20412

​سرپرست واحد منابع انسانی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته محیط زیست که با شعار روز جهانی محیط زیست ((احیای زمین، افزایش بهره وری برای توسعه پایدار)) نام گذاری شده بود از اقدامات مؤثر این شرکت در راستای حفظ و رعایت استاندارهای محیط زیست خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی  و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری ،مصطفی فلاحی افزود :  این شرکت همواره در راستای حفظ و صیانت از هوای پا ک و کمک به محیط زیست منطقه، با ایجاد فضای سبز و کاشت چندین هزار اصله درخت در فضای صنعتی شرکت، به کاهش آلاینده های محیطی و اثرات مخرب آن بر محیط زیست کمک شایانی کرده است .

وی در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات این شرکت در حفظ محیط زیست، یادآور شد: تجهیزات مورداستفاده در خط تولید، به صورت منظم پایش شده و از منظر تولید آلاینده های زیست محیطی مرتب کنترل میگردد. ضمن اینکه کلیه پارامترهای آلاینده هوا توسط واحد ایمنی و محیط زیست شرکت کنترل و اندازه گیری میگردد و در صورت مغایرت با استانداردهای مربوطه، اقدامات اصلاحی به عمل می آید .

سرپرست واحد منابع انسانی شرکت فولاد سفیددشت در پایان تأ کید کرد: این شرکت با اعتقاد به ایده صنعت سبز و تولید فولاد پا ک، همواره تمام تالش وهمت خود را در حفظ محیط زیست و نگهداری آن به کار خواهد بست .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه