کارخانه فولاد ازنا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

کدخبر : 20708

فرماندار ازنا گفت: کارخانه فولاد که ظرفیت تولید سالانه آن به یک‌ میلیون و ۲۰۰ هزار تن می‌رسد، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از ایسنا، فرماندار ازنا گفت: کارخانه فولاد که ظرفیت تولید سالانه آن به یک‌ میلیون و ۲۰۰ هزار تن می‌رسد، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حشمت بهمنی اظهار داشت: کارخانه فولاد ازنا با تولید سالیانه یک‌ میلیون و ۲۰۰ هزار تن یکی از قطب‌های تولید فولاد در کشور هست که به‌ طور مستقیم برای یک هزار و ۵۰۰ نفر و غیرمستقیم برای سه هزار نفر اشتغال‌زایی دارد.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی که به حالت تعطیل بود، با ورود استاندار ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خطوط تولید، مونتاژ و فرآوری نصب شده است.

فرماندار ازنا با اشاره به مشکلات کارخانه فولاد، اضافه کرد: در حال حاضر مشکلاتی مالک و سرمایه‌گذار دارند که در دست بررسی است و رایزنی با شرکت‌های که تجربه دارند انجام شده ولی هنوز سرمایه‌گذاری پیدا نشده که پای‌کار بیاید و این واحد را راه‌اندازی کند.

بهمنی خاطرنشان کرد: در سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به استان دستورات لازم در راستای رفع موانع و مشکلات این واحد تولیدی صادر شده و در ستاد رفع موانع این موضوع پیشنهاد شده که هفته آینده با حضور استاندار  آن را پیگیری کرد.

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات این واحد در خارج از استان و بخشی در داخل استان را باید حل کرد که به‌ زودی با دستوری که از طرف قوه قضاییه صادر شده است، شاهد تعیین تکلیف این واحد تولیدی بزرگ در استان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه