معاون وزیر صمت در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ایدرو و شرکت‌های خودروساز با بنیاد شهید اعلام کرد:

عرضه ۳۰ هزار دستگاه خودرو به مشمولین واجد شرایط معرفی شده از سوی بنیاد شهید

عرضه ۳۰ هزار دستگاه خودرو به مشمولین واجد شرایط معرفی شده از سوی بنیاد شهید
کدخبر : 20843

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایدرو در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ایدرو و شرکت‌های خودروساز با بنیاد شهید در راستای اجرای بند (ز) تبصره (7) قانون بودجه 1400 گفت: بر اساس این تفاهم نامه ایدرو هماهنگی و اقدامات لازم جهت تأمین ۳۰ هزار دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو و سایپا به مشمولین واجد شرایط معرفی شده از سوی بنیاد شهید را انجام خواهد داد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از شاتا، محسن صالحی نیا در این آیین که با حضور وزیر صمت، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور(ایرانخودرو وسایپا) برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: ایران خودرو حداقل 18 هزار دستگاه و سایپا حداقل 12 هزار دستگاه را تامین خواهند کرد.

وی همچنین تصریح کرد: ایدرو بستر لازم برای تحویل خودرو حداکثر ظرف یک ماه پس از واریز وجه توسط متقاضی از طریق دو شرکت خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا را فراهم می کند.

رئیس هیات عامل ایدرو همچنین اضافه کرد: تشخیص و معرفی افراد واجد شرایط برای بهره مندی از خودرو بر عهده بنیاد شهید می باشد و مبنای قیمت محصولات نیز قیمت مصوب اعلامی از سوی مراجع ذیصلاح در زمان عرضه خودروها است.

صالحی نیا هدف از این تفاهم نامه را تسهیل در تردد جانبازان و خانواده‌های معظم شهداء دانست و گفت: بر این اساس همکاری و هماهنگی لازم برای واگذاری خودرو به جانبازان، خانواده‌های معظم شهداء و مدافعان حرم توسط دو خودروساز بزرگ کشور ایران خودرو و سایپا را انجام خواهیم داد.

وی این تفاهم نامه را در راستای اجرایی شدن بند (ز) تبصره (7) قانون بودجه 1400 دانست و تصریح کرد: تلاش های لازم برای ایجاد شرایط مورد نیاز جهت تحقق تسهیلات بانکی و واگذاری خودرو به صورت اقساطی انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه