صنعت فولاد

همایش فرصت‌های سرمایه‌ گذاری در صنعت فولاد آغاز به کار کرد

همایش فرصت‌های سرمایه‌ گذاری در صنعت فولاد آغاز به کار کرد
کدخبر : 27292

همایش فرصت‌های سرمایه‌ گذاری در صنعت فولاد با حضور فعالان، کارشناسان و مدیران صنعت فولاد‌ کشور در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش رصد اقتصادی  و به نقل از ایراسین، در این همایش ظرفیت‌ها و خلاهای موجود در چرخه تولید و زنجیره تولید فولاد توسط متخصصان این صنعت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

بررسی چالش ها و نیازهای واحدهای صنعتی فعال در حوزه فولاد کشور و نقش تکنولوژی های کارآمد در کمیت و کیفیت تولید فولاد از مهمترین محورهای برگزاری این همایش اعلام شده است.

 همچنین بررسی مشکلات دسترسی کوره های ذوب القایی به قراضه و آهن اسفنجی توسط فعالان صنعت فولاد کشور از دیگر محورهای همایش ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد در هتل المپیک تهران است.

در این همایش که روز اول اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، مزیت های سرمایه گذاری در صنعت فولاد کشور و راهکارهای توسعه این صنعت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

آسیب ناشی و ارائه راهکارهای توسعه سرمایه گذاری در حوزه بالا دستی زنجیره فولاد از میزگردهای تخصصی همایش فرصت های سرمایه گذاری در صنعت فولاد است.

همزمان با برگزاری این همایش میزگرد فرصت های سرمایه‌ گذاری در صنعت فولاد در کشور توسط مدیران شر‌کت های فولادی مورد بحث و بررسی قرار  می‌گیرد.

مهدی کلبی خانی دبیر همایش فرصت های سرمایه گذاری در صنعت فولاد به خبرنگار فولاد گفت: هدف از برگزاری این همایش ملی ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در زنجیره فولاد کشور است.

وی تاکید کرد: تامین مواد اولیه مورد نیاز در زنجیره فولاد و بررسی فرصت های اجرایی آن در حوزه فولاد سازی از دیگر اهداف برگزاری این همایش یک روزه است و نمایندگان ۳ شرکت خارجی اشتیبل آلمان، سیبان اسپانیا و او تی اس کی چین در این همایش آخرین دستاوردهای تجهیزات تولیدکنندگان صنعت فولاد را در جهان ارائه داده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه