اهم ارائه گزارش های آقای علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین

اهم ارائه گزارش های آقای علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین
کدخبر : 6540

اهم ارائه گزارش های آقای علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین در جلسه کمیسیون صنعت و معدن انجمن حمایت از توسعه استان به شرح زیر می باشد.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی شرکت سنگ آهن گهرزمین، اهم ارائه گزارش های آقای علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین در جلسه کمیسیون صنعت و معدن انجمن حمایت از توسعه استان به شرح زیر می باشد.

 

*در سال مالی ۹۸_۹۷ استخراج حدود ۲۰/۶ میلیون تن سنگ آهن را داشتیم که این میزان، نسبت به مشابه سالی مالی قبل، بیش از ۳ میلیون تن بیشتر بوده است.

*در بهمن ماه ۹۷ و ماه های خرداد، شهریور، مهر، آبان و آذر ۹۸ در بخش تولید کنسانتره شاهد رکورد بودیم که نسبت به برنامه، ۱۵.۷ درصد رشد داشته ایم.

*اقدامات لازم برای تهیه گزارش توجیهی افزایش سرمایه شرکت از ۱۲/۳۰۰ میلیارد ریال به ۲۵/۰۰۰ ریال، ارائه به حسابرس، اخذ تاییدیه حسابرس و درج در سامانه کدال صورت پذیرفته و در مرحله اخذ تایید نهایی از سازمان بورس می باشد.

 

*ارزش سرمایه گذاری در حال حاضر، ۶۳۱ درصد رشد داشته است و شرکت در بین شرکت های فرابورسی رتبه ۲ را دارد.

*پروژه گندله سازی تا پایان سال مالی ۹۸ ، ۹۵/۸۸ درصد رشد داشته است همچنین در این سال، پروژه خط ۳ نیز با رشد ۶۰/۶۲ درصدی همراه بوده است.

*پروژه های عملیاتی بومی سازی باعث جلوگیری از خروج ارز سالیانه در سطح شرکت به میزان ۳.۹۴۰.۰۰۰ یورو را داشته است، همچنین موجب اشتغال زایی ۱.۳۶۷ نفر ماه گردید.

 

*پروژه های در دست اقدام بومی سازی پتانسیل جلوگیری از خروج ارز سالیانه در سطح ملی به میزان ۱۴.۲۰۰.۰۰۰ یورو را دارند.

 

*محورهای اساسی در برنامه های آتی بومی سازی:

تداوم ساخت قطعات، مجموعه ها و تجهیزات خطوط تولید و ورود به پروژه های احداث خطوط تولید جدید گندله سازی، تولید کنسانتره و پروژه های توسعه ای با تمرکز بر توان طراحی مهندسی و ساخت داخلی حداکثری می باشند.

* تلاش و تولید حداکثری بعنوان شعار، باید سرلوحه کارهایمان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه