مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور:

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق برای راه اندازی بدون تاخیر پروژه گندله سازی بی وقفه تلاش کند

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق برای راه اندازی بدون تاخیر پروژه گندله سازی بی وقفه تلاش کند
کدخبر : 7788

مسرور با اشاره به تلاش بی وقفه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق برای راه اندازی پروژه گندله سازی سه چاهون بیان کرد: مدیران شرکت سنگ آهن باید تمام تلاش خود را نسبت به راه اندازی و افتتاح پروژه گندله سازی سه چاهون در زمان تعیین شده معطوف نموده و ضروری است همه موانع و چالش هایی که ممکن است موجب تاخیر در راه اندازی آن شود برطرف شود.

به گزاش رصد اقتصادی و به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،جلسه بررسی عملکرد مالی و بودجه پیشنهادی سال 1399شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز با حضور مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور و مدیرعامل شرکت سنگ آهن به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

در این جلسه که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی به منظور پیشگیری از بیماری کرونا به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن گزارشی از روند فعالیت این شرکت در سال گذشته در حوزه های مختلف، برنامه های سال جاری و همچنین آخرین وضعیت پروژه گندله سازی سه چاهون ارائه نمود.

در ادامه، مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی اظهار داشت: شرکت سنگ آهن مرکزی یکی از مهم ترین شرکت های زیر مجموعه صندوق است و انتظار دارم این شرکت بتواند به اهداف تعیین شده دست یابد. وی افزود: در سال جاری که به نام جهش تولید نامگذاری شده، شرکت سنگ آهن مرکزی با پتانسیل و ظرفیت های فراوانی که دارد می تواند رکوردهای تازه ای برای تولید محصولات خود ثبت نماید.

مسرور پروژه گندله سازی سه چاهون را بسیار حائز اهمیت دانست و ادامه داد: انتظار دارم مدیران شرکت سنگ آهن تمام تلاش خود را نسبت به راه اندازی و افتتاح پروژه گندله سازی در زمان تعیین شده معطوف نموده و ضروری است همه موانع و چالش هایی که ممکن است موجب تاخیر در راه اندازی آن شود برطرف شود. باید به گونه ای کار کنیم که هیچ عاملی از جمله بیماری کرونا مانع تحقق اهدافمان نباشد. شایان ذکر است در این جلسه، معاونین و مدیران صندوق نیز حضور داشتند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه