رپرتاژ اگهی /

خرید ارز دیجیتال را با نوبیتکس تجربه کنید

خرید ارز دیجیتال را با نوبیتکس تجربه کنید
کدخبر : 17094

ارزهای دیجیتال آمده‌اند تا دنیا را تغییر دهند. از سال 2009 و معرفی بیت کوین تا امروز، دنیای ارز دیجیتال دستخوش تغییرات زیادی شده است. بیت کوین و رمزارزهای دیجیتال بخشی از دنیای آینده را خواهند ساخت. یکی از جذابیت‌های بازار رمزارزها، امکان خرید و فروش آن‌ها و کسب سود در معامله است. برای اینکه بتوانیم از دنیای آینده سهمی داشته باشیم و از بازار ارزهای دیجیتال سود کسب کنیم، با ما همراه باشید.

 

خرید و فروش ارزهای دیجیتال؛ جذاب، پرسود و چالشی

خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ترید نامیده می‌شود. ترید یکی از جذاب‌ترین شغل‌های دنیا است. در ماه‌های اخیر هم بسیاری از کاربران ایرانی وارد بازار خرید و فروش رمزارزها شده‌اند و از این بازار درآمد به دست می‌آورند. مطمئن‌ترین راه تریدینگ، ثبت نام در یک صرافی آنلاین و انجام معامله است. اما آیا در ایران هم صرافی آنلاین وجود دارد؟ بله!

 

خرید و فروش ارز دیجیتال در بهترین صرافی آنلاین ایرانی

در چند سال اخیر، صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی هم کار خود را شروع کرده‌‌اند. یکی از معروف‌ترین و بهترین این صرافی‌ها نوبیتکس است. صرافی آنلاین نوبیتکس، از سال 96 کار خود را آغاز کرد. نوبیتکس از سه واژه «نو»، «بیت کوین» و «اکسچنج» ساخته شده و توانسته مفهوم نوین صرافی آنلاین ارز دیجیتال در ایران را بین کاربران جا بیندازد. در حال حاضر نوبیتکس یکی از بهترین‌ صرافی‌های ارز دیجیتالی در ایران است.

 

پرمخاطب‌ترین صرافی آنلاین ایرانی

در حال حاضر نزدیک به نیم میلیون نفر در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام کرده‌اند و به خرید و فروش رمزارزها مشغول هستند. این استقبال بالا از صرافی نوبیتکس به خاطر اعتماد بالای کاربران و عملکرد نوبیتکس در طول فعالیت خود است. اما نوبیتکس چه ویژگی‌هایی دارد که باعث جلب اعتماد افراد شده است؟

 

بازار 24 ساعته و همیشه فعال

بازار نوبیتکس مثل همه صرافی‌های معتبر خارجی 24 ساعته است. به عبارت دیگر در هر ساعت از شبانه روز، کافی است وارد حساب کاربردی خود شوید و به خرید و فروش رمزارزها بپردازید.

 

ju

 

خرید بیت کوین با تومان؛ بهترین ویژگی نوبیتکس

یکی از بهترین ویژگی‌های نوبیتکس امکان خرید ارزهای دیجیتالی با پول رایج کشور است. خرید ارز دیجیتال با تومان، در هیچ کدام از صرافی‌های خارجی وجود ندارد. این ویژگی حضور و فعالیت در نوبیتکس را بسیار شیرین و جذاب کرده است.

 

ماشین حساب، قیمت آنلاین و فعالیت آسان

از دیگر ویژگی‌های نوبیتکس که برای تریدرها و فعالان بازار بسیار جذاب و کاربردی است می‌توان به ماشین حساب ارز دیجیتال، جدول آنلاین و لحظه‌ای قیمت رمزارزها اشاره کرد. از طرف دیگر سایت نوبیتکس بسیار ساده و آسان است و همه می‌توانند به راحتی در این صرافی فعالیت کنند.

 

اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال نوبیتکس؛ تریدر همراه شما

اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال نوبیتکس، برای کسانی که می‌خواهند با استفاده از موبایل به خرید و فروش رمزارزها بپردازند، بهترین انتخاب است. تمامی امکانات سایت در این اپلیکیشن قابل استفاده است. با استفاده از اپلیکیشن نوبیتکس می‌توانید به راحتی در بازار فعالیت کنید. اپلیکیشن موبایل نوبیتکس فقط برای اندروید طراحی و آماده شده است.

 

yuyu

 

طعم خرید و فروش ارز دیجیتال با بهترین صرافی آنلاین ایرانی

نوبیتکس، صرافی آنلاین ایرانی تنها در طول 3 سال فعالیت خود، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. در نوبیتکس به راحتی می‌توانید قیمت ارزهای دیجیتال را زیر نظر بگیرید و در بازار رمزارزها به راحتی فعالیت کنید. اعتماد بالای کاربران، امنیت و استفاده از آخرین فناوری‌ها در نوبیتکس، این صرافی ارز دیجیتال را به یک بستر بی‌نظیر برای فعالیت تریدرها تبدیل کرده است.

برای شروع فعالیت در نوبیتکس کافی است همین حالا به سایت Nobitex.ir مراجعه و ثبت نام کنید. دنیای رمزارزها در چند قدمی شما است؛ عجله کنید!

​*این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری رصداقتصادی صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با رصداقتصادی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه