بیت کوین سقوط می کند ؟

بیت کوین سقوط می کند ؟
کدخبر : 18808

بعد از اینکه بیت‌کوین سقف تاریخی خود را شکست و به ۶۴ هزار دلار رسید بازار کریپتوکارنسی وارد فاز اصلاحی شد و تا محدوده ۵۰ هزار دلار ریزش کرد. اما فاز اصلاحی بازار کی تمام می‌شود؟

 

 این روزها بازار رمزارزها با ریسک زیادی همراه شده و نوسان زیادی دارد. اما روند صعودی کریپتوکارنسی‌ها دوباره از سر گرفته می‌شود؟

 

حسین شیبانی، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در رابطه با وضعیت بازار رمزارزها گفت: ترس در بازار مانده است و به نظر می‌رسد اصلاح در بازار ادامه دارد. اگر کف‌های حمایتی دیروز شکسته شود رند نزولی ادامه دارد.

 

این کارشناس در رابطه با احتمال روند نزولی بیت‌کوین گفت: اگر امروز بیت‌کوین به زیر ۵۵ هزار دلار برسد پتانسیل حرکت به زیر عدد ۵۰ هزار دلار را دارد. بیت‌کوین یک محدوده حمایتی قوی بین ۴۴ تا ۴۸ هزار دلار دارد که فکر نمی‌کنم از این محدوده پایین‌تر بیاید.

 

 

این کارشناس در ادامه گفت: در روند صعودی قیمت بیت‌کوین، شرایط قیمتی رمزازهای دیگر متفاوت بود. اما در روند نزولی همه ارزها روندی شبیه به بیت‌کوین دارند و تا زمانی که بیت‌کوین به ثبات نرسد وضعیت بازار همین است و ریزش بیت‌کوین همه ارزها را نزولی می‌کند. اصلاح دیروز هم قوی نبود و به نظر می‌رسه زور اصلاح دارد کم می‌شود.

 

شیبانی با اشاره به بزرگ‌ترین ریسک بازار گفت: بزرگ‌ترین ریسک بازار این است که وزارت خزانه‌داری آمریکا شایعاتی را که در مورد تهدیدهای علیه بیت‌کوین مطرح شده را عملی کند اما فکر نمی‌کنم فعلا این اتفاق بیفتد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه