رپرتاژ اگهی

اطلاعات مختصر درباره باینری آپشن آلپاری و ثبت نام فارکس در ایران

اطلاعات مختصر درباره باینری آپشن آلپاری و ثبت نام فارکس در ایران
کدخبر : 38954

پیش از هر چیزی می‌خواهیم بدانیم که باینری آپشن چیست و چه مفهومی را در بر دارد. باینری اپشن یک بازار مالی و روش درآمدزایی از طریق اینترنت است که با نام‌های گزینه‌های باینری و باینری دودویی شناخته می‌شود. در این روش می‌توان میزان سود و زیان موجود در هر معامله را پیش از انجام آن فهمید؛ به همین علت، معامله در بازار باینری آپشن یک کار ساده و راحت به حساب می‌آید که کسب مهارت در آن مشکل نیست. کلمه باینری در مفهوم باینری آپشن یعنی شخص معامله‌گر در پایان معامله یا می‌تواند تمام سرمایه خود را به همراه سود آن در پایان معامله دریافت کنند یا ممکن است تمام سرمایه خود را در این بازار از دست بدهد و هیچ مبلغی به او بازنگردد. کلمه آپشن در این واژه نشانگر این اختیار است که افراد می‌توانند کالای مشخصی را انتخاب کنند و آن را با قیمت مشخصی در یک بازه زمانی از پیش تعیین شده خریداری کنند یا بفروشند. البته انجام خرید و فروش در این بازه با قیمت تعیین شده هیچ ضرورتی ندارند و تنها برای آن‌ها یک گزینه اختیاری محسوب می‌شود. با این وجود برخی معتقد هستند که انجام معاملات و پیش بینی‌ها در باینری آپشن به نوعی کلاهبرداری و قمار محسوب می‌شود و درآمد حاصل از آن حلال نیست. اگر در رابطه با صحت یا عدم صحت این ادعا کنجکاو هستید، خواندن این مقاله مسلما به پرسش‌های شما در رابطه با حکم شرعی فعالیت در بازار باینری آپشن کمک می‌کند.

حساب باینری آپشن

برای انجام معاملات در باینری آپشن، شما به یک حساب مالی نیاز خواهید داشت. بدون داشتن حساب مالی، شما نمی‌توانید  معاملات را انجام دهید و سود و زیان حاصل از معامله را دریافت کنید. برای افتتاح حساب در باینری آپشن باید ابتدا یک بروکر انتخاب کنید. دستورالعمل افتتاح حساب در باینری آپشن و مراحل آن را می‌توانید در وب سایت بروکر مورد نظرتان مشاهده کنید. واریزی‌های شما باید به حساب این بروکر وارد شوند و در صورتی که معامله شما سود آور باشد یا با ضرر همراه باشد، این سود و زیان‌ها به شکل خودکار و توسط بروکر در حساب مالی باینری اپشن شما اعمال می‌شود. همان طور که دیدید، کار کردن در این بازار شباهت بسیار زیادی به انجام قمار و شرط بندی دارد که همین مسئله موجب شده است که برخی از بزرگان دین از جمله آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران و آیت الله مکارم شیرازی سود به دست آمده از این راه را حلال ندانند.

آشنایی با بروکرهای باینری آپشن نظیر بروکر آلپاری

بروکرهای فعال در باینری آپشن، در واقع کارگزارانی هستند که به انجام معاملات شما کمک می‌کنند. این بروکرها نرخ‌های مختلف بازار را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. کارگزاران موظف هستند که دستورالعمل‌های مربوط به انجام معاملات را از معامله‌‌گران و کاربران دریافت کنند و در بازار باینری آپشن اعمال کنند. کارگزارن با دستور کاربران و با کمک حساب‌های مالی آن‌ها، خرید و فروش‌ها را انجام می‌دهند و در نهایت هر زمان که کاربر دستور توقف معامله را بدهد، بروکرها موظف هستند که معاملات را متوقف کنند.برای ثبت نام باینری آپشن بروکر آلپاری به سایت اصلی این بروکر مراجعه کنید.

استراتژی باینری آپشن چیست؟

استراتژی باینری آپشن، دستورالعمل انجام معاملات است که کاربر با استفاده از آن می‌تواند معاملات را انجام دهد. انتخاب یک استراتژی صحیح می‌تواند با مشخص کردن سمت و سوی انجام معاملات، موفقیت و شکست در آن‌ها را تعیین کند. چنان چه شما یک استراتژی مناسب برای فعالیت در بازار باینری آپشن داشته باشید، می‌توانید ریسک انجام معاملات را در این بازار کاهش دهید. در ادامه این مقاله نکاتی را در رابطه با تعیین استراتژی باینری آپشن برای شما جمع آوری کرده‌ایم که می‌توانند برای شما بسیار کارآمد و مفید باشند.

نحوه عملکرد باینری آپشن با گزینه‌های دودویی

فعالیت در بازار باینری آپشن و کسب موفقیت در آن بر اساس گزینه‌های بله و خیر صورت می‌گیرد. پیش رو داشتن این دو گزینه بیانگر این است که آیا شما قادر هستید میزان سود دهی سهام شرکت را در یک بازه زمانی مشخص تعیین کنید یا خیر. چنان چه پیش بینی انجام شده توسط شما صحیح باشد و شرکت در آن مدت زمان تعیین شده به سود پیش بینی شده شما برسد، شما می‌توانید اصل پول خود را به همراه سود پیش‌بینی شده دریافت کنید. حال چنان چه شما نتوانید سود به دست آمده این سهم‌ها را به درستی پیش بینی کنید، علاوه‌بر این که هیچ سودی دریافت نمی‌کنید، اصل پول و سرمایه خود را از دست خواهید داد. بنابر مطالب گفته شده، شما برای پیش بینی میزان سود یا زیان سهام، کاملا مختار خواهید بود. پس از این که در این بازارها پیش بینی‌هایی انجام دادید، سود و زیان مربوط به این پیش بینی‌ها به شکل خودکار در حساب شما اعمال می‌شود. تا این جای کار هیچ دلیلی برای کلاهبرداری بودن باینری آپشن وجود ندارد. اما دلیل کلاهبرداری بودن باینری آپشن چیست؟

استراتژی باینری آپشن

مفهوم قراردادهای باینری آپشن چیست؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش امده باشد که مفهوم قراردادهای باینری آپشن دقیقا چیست و این قراردادها دقیقا چه کاری انجام می‌دهند؟ نکته‌ای که در این رابطه باید بدانید این است که قراردادهای باینری اپشن مانند قراردادهایی که در سایر بازارهای مالی تعریف شده‌اند نوعی سند هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان در زمان مشخص‌شده از میزان دارایی خاصی برخوردار شد که ارزش این دارایی ممکن است افزایش یا کاهش پیدا کند.

در قراردادهای باینری اپشن مولفه‌های مختلفی تعیین خواهند شد که قیمت ورودی و میزان سود، تاریخ ورود و تاریخ منقضی‌شدن جزء مواردی خواهند بود که در ان وجود خواهند داشت. با استفاده از قراردادهای باینری اپشن مالکیت سهام و یا دارایی‌های خاص در زمان منقضی‌شدن قرارداد انتقال نخواهد‌یافت بلکه در صورت گذر قیمت از محدود قیمت تعیین‌شده مبلغ خاصی از سود مشخص‌شده در اختیار فرد قرار خواهدگرفت.

نحوه کسب درامد از باینری آپشن چیست

کسب درآمد از باینری آپشن چندان سخت نخواهدبود. درحال‌حاضر افراد زیادی وجود دارند که از سرتاسر نقاط جهان به کسب درامد از این پلتفرم می‌پردازند. نکته‌ای که در رابطه با کسب درآمد از باینری اپشن باید به آن توجه داشت این است که برای فعالیت در این پلتفرم باید از حداقل دانش معاملاتی برخوردار بود تا بتوان ارزش سهام و دارایی‌های مختلف را در بازارهای گوناگون مورد بررسی قرار داد. برای کسب درامد از باینری آپشن باید قبل از هر چیز به انتخاب یک بروکر یا کارگزار معتبر بپردازید. انتخاب بروکرهای معتبر باعث خواهد شد تا بتوانید از دست‌یابی به سود مشخص‌شده اطمینان حاصل کنید و دچار کلاهبرداری‌های رایج در این حوزه نشوید.

بعد از انتخاب بروکر تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که به دیدن آموزش‌هایی که در رابطه با کار با پنل‌ها وجود دارد بپردازید چون همان‌طور که می‌دانید هر کدام از بروکرها پنل‌های کاربری متفاوتی دارند که کار با آن‌ها تفاوت قابل توجهی خواهد داشت. زمانی که با پنل کاربری بروکر مورد نظر خود اشنایی پیدا کردید می‌توانید معاملات خود را اغاز نمایید و به پیش‌بینی قیمت دارایی‌ها بپردازید. در اغاز معامله باید میزان مبلغی که قصد دارید سرمایه‌گذاری کنید را مشخص نمایید. درصورتی‌که بتوانید قیمت سهم در تاریخ مشخص‌شده را به‌درستی پیش‌بینی کنید بین ۸۰ تا ۹۰ درصد از سرمایه خود را به صورت مضاعف دریافت خواهید کرد.

آیا باینری آپشن کلاهبرداری است؟ باینری آپشن چگونه از کاربران کلاهبرداری می‌کند؟

با توجه به مطالب گفته شده نمی‌توان گفت که باینری آپشن یک نوع سرمایه گذاری است؛ چرا که بیشتر جنبه پیش بینی و قمار دارد تا سرمایه گذاری. همچنین همان طور که گفته شد، بروکرها یا کارگزاری‌های زیادی در این بازار وجود دارند که قانونی عمل می‌کنند و از شما کلاهبرداری نخواهند کرد. این کارگزاری‌ها به شما اجازه می‌دهند تا پیش بینی‌های خود را دقیقا انجام دهید و پول خود را در صورت تمایل بردارید. این طور به نظر می‌رسد که هیچ اشکالی در این باره وجود ندارد و باینری آپشن یک فضای امن معاملاتی است؛ اما در واقع این بازار با القای درآمدهای بالا و غیر واقعی خود را وسوسه انگیز جلوه می‌دهد و موجب می‌شود که کاربران بیشتر و بیشتر برای به گردش درآوردن پول خود در بازار باینری آپشن حریص شوند. در این بین، دور از ذهن نخواهد بود که آن‌ها با اخذ یک تصمیم اشتباه، همه آن چه که در این بازار به دست آورده‌اند را یک شبه از دست بدهند.

یا حتی ممکن است عده‌ای از کاربران با وعده به دست آوردن سودهای آن چنانی، مبالغی را در این بازار سرمایه گذاری کنند؛ اما به دلیل عدم مهارت و آشنایی کافی نه تنها سودی را به دست نیاورند بلکه سرمایه خود را نیز از دست بدهند. البته در رابطه با این وعده‌های پولدار شدن غیر واقعی ممکن است برخی سود خوبی به دست بیاورند که تعداد آن‌ها انگشت شمار است و دیدن موفقیت آن‌ها نباید شما را برای ورود احساسی به این بازار کلاهبرداری وسوسه کند. چرا که حتی با وجود مهارت بسیار زیاد شما در زمینه تحلیل بازارهای مالی، احتمال پیش بینی دقیق شما بسیار پایین بوده و موفقیت در آن کاملا شانسی است.

مراحل مختلف انجام معاملات باینری آپشن چیست؟

روند لازم برای انجام معاملات و کسب درآمد از طریق باینری آپشن چیست؟ به طور کلی انجام معاملات در باینری آپشن و کسب درآمد از طریق این روش را می‌توان در پنج مرحله خلاصه کرد. مراحل انجام معاملات در باینری آپشن عبارتند از:

  1. در مرحله اول برای انجام معامله، شما می‌توانید بروکرهای مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. برای داشتن یک معامله موفق‌تر، بهتر است روی بیش از یک بروکر تمرکز داشته باشید.
  2. انتخاب بروکرها به تنهایی کافی نیست و برای انجام معاملات در باینری آپشن لازم است که شما در بروکرهای مورد نظر خود، ثبت نام کنید. همچنین برای تکمیل ثبت نام خود در بروکر موردنظرتان باید یک حساب ایجاد کرده و آن را با حداقل سرمایه تعیین شده، یعنی حدود ۱۰ الی ۲۵۰ دلار، شارژ کنید.
  3. در مرحله بعدی لازم است که یک کالای مشخص یا یک سهم را برای انجام معاملات انتخاب کنید.
  4. میزان هزینه سرمایه گذاری خود را روی هر یک از این معاملات تعیین کنید و جهت حرکت و رشد معاملات را پیش بینی کنید. چنان چه گمان می‌کنید که ارزش سهام موردنظر شما سیر صعودی دارد، از علامت call یا بالا رو استفاده کنید و در صورت نزولی بودن سیر حرکت سهام، نماد پائین رو یا put‌ زا انتخاب کنید. به طور میانگین به میزان ۶۵ الی ۱۰۰ درصد سود از هر معامله به شما تعلق می‌گیرد. درصد دقیق این سود بسته به نوع معامله و بروکر متغیر است.
  5. مرحله پنجم، آخرین مرحله از روند این درآمدزایی است. چنان چه شما وضعیت سود دهی را درست پیش بینی کرده باشید، اصل سرمایه شما به همراه درصدی سود دریافتی به حساب‌تان واریز خواهد شد. برای مثال اگر شما ۲۰ دلار روی این پیش بینی سرمایه گذاری کرده‌اید و درصد سود این معامله ۹۰ درصد است، در صورت صحیح بودن پیش بینی، مبلغ ۳۸ دلار به حساب کاربری شما در باینری آپشن واربز می‌شود.

ثبت نام فارکس در ایران و باینری آپشن چه تفاوت ‌هایی دارند؟

با وجود شباهت‌هایی که میان فارکس و باینری آپشن وجود دارد، این دو بازار باهم تفاوت‌هایی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. برای مثال می‌توان باینری آپشن را یک حالت ساده شده از بازار معاملاتی فارکس دانست. از تفاوت‌های دیگر فارکس و باینری آپشن می‌توان به این مسئله اشاره کرد که در فارکس، همانند بازارهای بورسی، معاملات بدون محدودیت و با حجم زیادی در جریان هستند. همچنین، کاربران فارکس نمی‌توانند سود و زیان هر معامله را پیش از انجام آن تعیین یا پیش بینی کنند. دریافت سود در بازار فارکس تنها به تغییرات قیمت سهام بستگی دارد. سود و زیان دریافتی معامله‌گران در فارکس، یک مسئله کاملا غیرقابل پیش بینی است. فعالان فارکس نمی‌توانند پیش بینی کنند یا حدس بزنن که سهام رو به رشد آن‌ها چه زمانی به بالاترین ارزش قیمتی خود می‌رسد و به همین سبب است که زمان دقیق برای قطع معاملات را نمی‌دانند.همچنین لازم به ذکر هست برای ثبت نام فارکس در ایران می توانید خودتان با یک کامپیوتر در خانه انجام دهید.

برعکس همین موضوع نیز زمانی صادق است که سرمایه گذار ضرر زیادی را در بازار فارکس متحمل شده است؛ اما دقیقا نمی‌داند که آیا ورق به سود او بازخواهد گشت و ضررها جبران خواهد شد یا او با ضرر و شکست شدیدتری در آینده مواجه می‌شود. همین چالش‌ها می‌توانند آینده معاملات سرمایه گذاران را در فارکس به خطر بیندازند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد ....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه