جدایی یکتا ناصر از منوچهر هادی لورفت + عکس جنجالی

جدایی یکتا ناصر از منوچهر هادی لورفت + عکس جنجالی
کدخبر : 12996

یکتا ناصر بازیگر باتجربه و همسر منوچهر هادی با پایان کارش در سریال دل از با منوچهر هادی و دیگر عوامل این سریال خداحافظی کرد .

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلوزیون است . یکتا ناصر همسر کارگردان معروف است . یکتا ناصر در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . یکتا ناصر با پایان بازی اش در سریال دل از منوچهر هادی و دیگر عوامل جدا شد و به کار خودش در این سریال پایان داد . اظهار نظر جدید خانم بازیگر در مورد سریال دل و نظر مخاطبان را در ادامه می بینید : 

 


خبرجنجالی : عکس نامتعارف مهناز افشار در استخر به سبک سارا و نیکا + عکس لورفته


 

یکتا ناصر و دخترش

 


  خبرداغ : تصاویر نامتعارف شقایق دهقان و اقای بازیگر لورفت + عکس خصوصی


 

واکنش یکتا ناصر به توهین‌های مخاطبان سریال دل

 
یکتا ناصر، بازیگر نقش آوا در سریال «دل» از توهین مخاطبان به خودش ابراز خرسندی کرد زیرا معتقد است به قدر کافی نقشش را خوب ایفا کرده و همین موضوع باعث باورپذیری آن شده است.

 

 

یکتا ناصر، در سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی، نقشِ شخصیتی منفی با نام آوا را ایفا می‌کند. این بازیگر، برای نخستین بار است که چنین نقشی را در آثار تلویزیونی یا سینمایی به کارگردانی همسرش، برعهده گرفته است.

 

یکتا ناصر که این روزها به دلیل همین نقش‌آفرینی، در فضای مجازی مورد توهین قرار گرفته است، با ناراحتی و در اعتراض به این وضعیت در اینستاگرام نوشت: «شاید برای خیلی از شما این نقش تجسم شیطان باشد اما برای من تجسمی از رنج و درد بود از اینکه با ادبیاتی توهین‌آمیز برایم می‌نویسید هم خوشحال می‌شوم چون می‌پندارم حتماً آنقدر واقعی بودم که پذیرفتید و هم می‌رنجم که ندانستید ایفای این نقش یعنی لطمه‌ای عظیم بر روح وجسمم و در نهایت سپاسگزارم که با وجود تمام انتقادات به جا و نابه جا ما را دنبال می‌کنید.»

 

خبرجنجالی : زندگی لاکچری و خانه لوکس احسان علیخانی + عکس لورفته و جنجالی

CVf3VeIQQrzE

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه