رپرتاژ اگهی /

آیا الان بیت کوین بخریم یا نه؟!

آیا الان بیت کوین بخریم یا نه؟!
کدخبر : 17438

شاید شما هم از آن دسته افراد هستید که به ثروتمند شدن فکر می‌ کنید؛ اما با توجه به تورم و بیکاری، به هر دری که می‌ زنید، نتیجه خوبی نمی گیرید.

 بازارهای سرمایه مختلفی را هم مورد بررسی قرار داده اید و شاید در آنها سرمایه گذاری کرده و ضرر کرده باشید؛ اما به بیت کوین و بازار ارز دیجیتال نیز خوش بین نیستید و با وجود اینکه افراد بسیاری شما را تشویق به سرمایه گذاری در این بازار می کنند، هنوز جواب این سوال را که بالاخره بیت کوین بخریم یا نه را پیدا نکرده اید.

 

برای پاسخ به این سوال بهتر است کمی بیشتر در مورد بیت کوین و آینده آن مطالعه کنید؛ همچنین شما را دعوت می کنیم تا این مقاله را تا به انتها بخوانید و پاسخ سؤال خود را بگیرید.

 

آینده بیت کوین چگونه است؟

کارشناسان حوزه بلاک چین اعتقاد دارند که رمز ارزها می توانند در سبد سرمایه گذاری افراد قرار بگیرند. هر چقدر این رمز ارزها بازار بزرگتری داشته باشند، ریسک کمتری خواهند داشت و بیت کوین که بزرگترین بازار را در میان رمز ارزها دارد، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است.

 

این ارز دیجیتال با فناوری نسبتا جدید خود به نسبت بازارهای مالی دیگر، بازار کوچکتری دارد و در نتیجه دچار نوسانات شدیدی نیز می شود؛ اما چشم انداز روشنی دارد و پیش بینی می شود که در آینده روند افزایشی را در پیش بگیرد.

 

دلایل ارزشمندی بیت کوین

اگر بخواهیم مهم ترین دلایل ارزشمندی بیت کوین را بگوییم، به این دو مورد می توانیم اشاره کنیم.

چرا بیت کوین ارزشمند است

  • بیت کوین نسبت به سایر رمز ارزها، ریسک کمتری دارد

با توجه به اینکه رمز ارزهای دیگر بازار کوچکتری دارند، نوسانات قیمتی آنها شدیدتر است. این رمز ارزها اگر سودهای زیادی داشته باشند، ریزش های بزرگی نیز خواهند داشت؛ اما بیت کوین نسبت به سایر رمز ارزها رفتار باثبات تری دارد و ریسک کمتری خواهد داشت.

 

  • بیت کوین کمیاب است

همان طور که می دانید، فقط 21 میلیون بیت کوین وجود دارد و با گذشت زمان، استخراج بیت کوین سخت تر و سخت تر می شود. با سخت شدن استخراج و کم شدن بیت کوین استخراج نشده، قیمت آن بالاتر خواهد رفت.

در واقع بیت کوین مانند طلا است و مقدار آن محدود است؛ بنابراین هر 4 سال یکبار میزان پاداش بیت کوین به ماینرها نصف می شود و این باعث گران شدن بیت کوین خواهد شد.

 

چه زمانی بیت کوین بخریم؟

توجه داشته باشید که برای سود بیشتر باید به موقع خرید خود را انجام دهید؛ بنابراین باید با آگاهی و دانش کافی سرمایه گذاری کنید و در زمان کاهش قیمت خرید کنید تا با افزایش قیمت سود ببرید.

برای اینکه بدانید چه زمانی برای خرید مناسب است، باید با تحلیل تکنیکال بیت کوین آشنا باشید.

 

تحلیل بیت کوین

 

تحلیل تکنیکال بیت کوین چیست؟

یکی از ابزارهای متعددی که در اختیار سرمایه گذاران قرار دارد، تحلیل تکنیکال است. در واقع این ابزار تاریخچه و سوابق یک ارز خاص را همراه با نمودارهای قیمت و حجم معاملاتی بررسی می کند.

چیزی که برای تحلیل تکنیکال بیت کوین لازم است، شناخت ایده های محوری تئوری Dow می باشد. همین طور باید روندهای صعودی و نزولی بازار را به خوبی شناخته و متوجه باشید که قیمت داخل یک کانال خاص حرکت می کند.

 

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال بیت کوین

برای استفاده از نمودار عقربه ای، در بالای نمودار بازه زمانی موردنظرتان را انتخاب کنید. سپس در زیر نمودار یکی از 5 حالت نتیجه را مشاهده خواهید کرد.

  • Buy: پیشنهاد خرید
  • Sell: پیشنهاد فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Storang Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Storang Sell: پیشنهاد اکید به فروش

 

برای مثال؛ اگر شما بازه زمانی (day1) را مشخص کرده باشید و نتیجه تحلیل تکنیکال برای شما buy باشد؛ یعنی از نظر اندیکاتورهای تکنیکال، قیمت این ارز بعد از یک روز افزایش خواهد یافت؛ بنابراین بهتر است امروز خرید کنید و همچنین برای خرید بیت کوین می توانید از سایت https://ok-ex.io خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام کنید

 

نتیجه گیری

با توجه به اینکه بیت کوین، بسیار ارز جالب و پرطرفداری است و با سرمایه گذاری در آن می توانید به سود زیادی برسید؛ اما توصیه می کنیم حتما با آگاهی و دانش قبلی این ارز را بخرید و قبل از هر اقدام، نمودارهای تحلیل تکنیکال را به خوبی بررسی کنید تا از خرید خود نهایت لذت و سود را داشته باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه