رپرتاژ اگهی

بهترین تلویزیون های ال جی 2020 2021 پر فروش ترین تلویزیون های ال جی 2020 2021

بهترین تلویزیون های ال جی 2020 2021 پر فروش ترین تلویزیون های ال جی 2020 2021
کدخبر : 28071

در این متن ما تلویزیون ها را بر چند دسته برای کاربران دسته بندی میکنیم و به زبانی ساده برای کاربرانی که اطلاعات کمتری دارند و میخوان اننخابی درست انجام بدن توضیحاتی ارائه می دهیم . امیدوارم که براتون کاربرد داشته باشه.

 اگر قصد خرید تلویزیون را دارید تا اخر این متن با ما همراه باشید تا بهترین مدلها و پر فروش ترین مدلهای الجی رو بررسی کنیم.

اگر جزو کسانی هستید که  تلویزیون استفاده معمولی برایتان دارد و امکانات آن استفاده ای برایتان ندارد و میخواهید حداقل هزینه رو داشته باشین ، میتوانید ازتلویزیون های معمولی الجی که از کیفیت فول اچ دی برخوردارند بهره ببرید. این سری تلویزیون که معمولا پیشوند L (فول اچ دی ) نیز دارند عبارتند از :LP500 –LM637---LM6370—LM5000(2019),…

 

اگر جزو افرادی هستید که میخواهید تلویزیونی عالی و با امکانات بروز و هوشمند بگیرید میتوانید تلویزیون های سری U 2021 را انتخاب کنید که هم کیفیت 4کا دارند و هم هوشمند و اتفاقا قیمت مناسبی هم دارند استفاده کنید را انتخاب کنید. این تلویزیون ها که ما آنها را میان رده می نامیم عبارتند از :

UN7340(2021) ---- UP 7550(2021) ----UP 7750 ---UN 8060 ----- UN 8150 --- UN 711 ---- UN 7350 , …

این سری ازتلویزیون های الجی معمولا رزولوشن 2160 * 3840 دارند ،یعنی حدود 8 حدود 8 میلیون پیکسل دارند و کیفیتی بی نظیر را به مخاطب می دهد . این تلویزیون ها هوشمند هستند و سیستم عامل WEB OS دارند . دارای صفحه نمایش تخت هستند و معمولی توان خروجی 20 وات دارند . دارای گیرنده داخلی و خارجی هستند ورودی های LAN –HDMI – USB ---- و آنتن دارند. این سری از تلویزیون ها دارای کنترل جادویی هستند اکثرا سرعت رفرش ریت 50 هرتز یا 60 هرتز دارند و اکثرا مونتاژ مصر هستند. در نتیجه همان طور که گفته شد میتوانیم بگوییم تلویزیون های کاربردی و با امکانات و اقتصادی هستند.

قیمت تلویزیون های ال جی 55 اینچ سری u به نسبت خیلی مناسب هست و برای کسانی که نیاز دارند با بودجه پایین یک تلویزیون خوب بگیرند می توانند گزینه خوبی باشند.

در ادامه به انتخاب اون دسته از عزیزاانی میپردازیم که میخوان تلویزیونی ویژه و با امکانات عالی و بروز انتخاب کنند و در عین حال مقرون به صرفه باشه. کمپانی الجی برای این عزیزان محصولاتی ویژه دارد. تلویزیون های نانوسل الجی جزو بهترین تلویزیون های موجود در بازار هستند که علاوه بر کیفیت فورکا و اسمارت بودن از تکنولوژی نانوسل نیز استفاده کرده است.گل سر سبد این تلویزیون ها که هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت عالی تلویزیون ال جی nano80 هست . پردازنده این سری تلویزیون معمولا چهار هسته ای هستند و دارای پنل IPS هستند که در برابر ضربه مقاومت بالاتری نسبت به پنل های VA دارند . تلویزیون های نانسل در بین تلویزیون های الجی گزینه مناسبی برای گیمینگ هستند . پس اگر از کاربرانی هستید که میخواهید برای گیمینگ هم خوب باشد تلویزیون های نانوسل الجی گزینه مناسبی هستند. این سری از تلویزیون ها عبارتند از : NANO75 --- NANO79 --- NANO80 --- NANO86 ---- NANO90 ----

یکی از پر فروش ترین مدلای موجود در بازار تلویزیون ، تلویزیون NANO80 الجی است . تلویزیون های نانو دارای فناوری های HDR10 PRO , HLG هستند . داارای قابلیت FILM MAKER MODE , HGIG MODE , SOND MODE SYNC . CLEAR VOICE است . همچنین دارای قابلیت THINQ , AMAZON ALEXA , GOOGLE Assisant است . . این سری از تلویزیون ها در سایز های 49 و 50 و 55 و 65 و 75 موجود هستند قیمت تلویزیون های ال جی 65 اینچ را میتوانید در لینک مشاهده کنید.

hg [d

این سری از تلویزیون ها نیز دارای کنترل جادویی هستند. مدل های مختلف الجی بر اساس کیفیت تصویر قیمت و امکانات دسته بندی شده اند . پس میتوان نتیجه گرفت تلویزیون ها فول اچ دی در پایین تر این سطح این رتبه بندی قرار دارند که قیمتی مناسب و امکانات کمتری دارند و تلویزیون های oled , qned با کیفیت و عالی و امکانات فراوان در بالاترین سطح این رتبه بندی قرار دارند که شامل تلویزیون ال جی C1  ، تلویزیون ال جی G1 و ... می باشند LG. تلویزیون های 2021 از بالاترین نسخه web os بهره مند هستند . کمپانی الجی سعی در تولید تلویزیون های مقرون به سرفه بیستر داشته تا افراد بیشتری توانایی خرید تلویزیون های الجی را اشته باشند . و همچنین تنوع بالای محصولات این شرکت باعث شده که هر شخص با هر سلیقه ای میتواند تلویزیون مورد نظر خود در میان ان محصولات بیابد. ضمن اینکه تمامی محصولات این کمپانی عالی و درجه یک هستند و تمامی استاندارها رادارند.

 

لذا دوستانی که که قصد خرید یک تلویزیون ال جی اصلی و با کیفیت را دارند حتما به سایت رمز و از سر بزنید و از تخفیفات و قیمتهای مناسب و تحویل درب منزل سایت لذت ببرید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت صحت و سقم آن ندارد . 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه