بیست و یکمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم برگزار شد

بیست و یکمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم برگزار شد
کدخبر : 13691

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جذب سرمایه‌و حضور سرمایه گذاران اهمیت بالایی برای تولید، ایجاد اشتغال و آینده اقتصادی این منطقه دارد و با برنامه ریزی باید به دنبال جذب و حفظ سرمایه گذاران در جزیره باشیم.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در بیست و یکمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه این سازمان، اظهار کرد: باید برنامه ریزی جهت هدایت سرمایه گذاران برای فعالیت در بخش های مختلف اقتصادی این منطقه به صورت جامع و سیستمی اجرایی شود.

وی ادامه داد: سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و کارآفرینان پیشران های توسعه در مناطق آزاد هستند و باید طرح ها و برنام ‌های متنوعی جهت تکریم و ترغیب سرمایه گذاران و تولیدکنندگان جهت حضور فعال در منطقه آزاد قشم را تدارک ببینیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اهمیت بررسی وضعیت موجود در حوزه های مختلف سرمایه گذاری، تصریح کرد: مدیریت جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان با هماهنگی و همکاری سایر بخش ها می تواند مقدمات جلب اعتماد سرمایه گذاران را برای حضور در این منطقه فراهم کند.

به گفته مومنی؛ ظرفیت ها و توانمندی های قشم هنوز به خوبی برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داخلی و خارجی معرفی نشده و با برنامه ریزی و تدوین طرح های مختلف می توان نتایج بهتری را کسب کرد که موجب افزایش اشتغال در جزیره شود.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد قشم آماده هرگونه سرمایه گذاری در بخش های مختلف است، افزود: فرصت های فراوانی برای توسعه اقتصادی در جزیره قشم وجود دارد و امیدوار هستیم که فرصت ها و اولویت های سرمایه گذاری با معرفی شرایط را برای جذب سرمایه و حضور سرمایه گذاران جدید تسهیل کند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: با ایجاد شفافیت و کاهش بروکراسی پیچیده اداری و استفاده از سامانه های جدید می توان خدمات بهتری را به سرمایه گذاران و مراجعان ارائه داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه