ساماندهی سیما و منظر روستایی و پاکسازی ساحل روستای عایشه آباد قشم آغاز شد

ساماندهی سیما و منظر روستایی و پاکسازی ساحل روستای عایشه آباد قشم آغاز شد
کدخبر : 16582

مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: درپی بازدید حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از روستای عایشه آباد از توابع دهستان دولاب بخش شهاب شهرستان قشم و اعلام درخواست های دهیار این روستا دراین دیدار، با دستور مدیرعامل سازمان، کارساماندهی سیما و منظر روستایی و پاکسازی ساحل روستای عایشه آباد قشم آغاز شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از خبرآنلاین از قشم امیر سلکی با بیان این مطلب افزود: این اقدام که با هدف ایمن سازی و تسهیل دسترسی ساکنان جزیره و گردشگران به این روستا با همکاری مدیریت امور شهری و روستایی منطقه آزاد قشم صورت می گیرد با تاکیدات مدیرعامل سازمان ابعاد گسترده ای پیدا کرده است.
وی با اشاره به اینکه این روستا و روستاهای مشابه درخارج از محدوده ۳۰۰کیلومترمربعی منطقه آزاد قشم قرار دارند، تصریح کرد: اما مسئولیت اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم که پس از حضور مهندس مومنی در راس مدیریت این سازمان به صورت بی سابقه ای دراولویت فعالیت های سازمان قرار گرفته است، باعث شده که حل مشکلات این روستاها به یکی از دغدغه های این سازمان تبدیل بشود.
به گفته وی توسعه و بهبود وضعیت راه های دسترسی به روستا، ایجاد روشنایی و جدول سازی در معابر روستایی و احداث مدرسه، پارک و کمپ پارک از مهم ترین خواسته های دهیاران این روستاها از جمله عایشه آباد در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آنها بوده است که با آغاز ساماندهی روستای عایشه آباد، کاررسیدگی عملی به این خواسته ها کلید خورده است.
گفتنی است طبق آخرین سرشماری سراسری کشور در سال ۱۳۹۵ روستای عایشه آباد از توابع دهستان دولاب بخش شهاب شهرستان قشم ۱۱۴ نفر جمعیت دارد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه