برگزاری جشنواره عکاسی از جاذبه‌های گردشگری، آثار تاریخی و مردم‌شناسی

برگزاری جشنواره عکاسی از جاذبه‌های گردشگری، آثار تاریخی و مردم‌شناسی
کدخبر : 19494

مدیریت گردشگری منطقه آزاد به مناسبت بزرگداشت هفته میراث فرهنگی جشنواره عکاسی برای شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان به جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی برگزار می‌شود.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار، به مناسبت بزرگداشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، منطقه آزاد چابهار با مشارکت موسسه فرهنگی هنری تصویر آینده جوان، اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی می نماید.

شرایط و مقررات شرکت در مسابقه:

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه علاوه بر ارائه آثار، اطلاعات فردی خود شامل: نام و نام خانوادگی، محل سکونت، شماره تماس، سوابق مختصر هنری و اطلاعات مربوط به عکس‌ها را در قالب فایل WORD ارائه دهند.

شرکت برای تمامی عکاسان و علاقه‌مندان در این رقابت آزاد، رایگان و بدون محدودیت سنی است.

عکس‌ها می‌بایست در چارچوب قوانین و عرف جمهوری اسلامی ایران باشند. ویرایش عکس در حد اصلاح نور و رنگ و کراپ تا جایی مجاز است که به اصالت عکس خدشه‌ای وارد نشود و به همراه آثار ارسالی، توضیحاتی در خصوص عنوان، موقعیت زمانی و مکانی اثر ارائه شود.

ازنظر برگزارکننده، ارسال‌کننده عکس مالک اثر شناخته می‌شود. هرگونه مسئولیت ناشی از ارسال عکس دیگران، اطلاعات نادرست و پاسخگویی به پیامدهای حقوقی ناشی از آن با ارسال‌کننده اثر خواهد بود.

برگزارکننده حق استفاده از عکس‌های پذیرفته‌شده برای چاپ در کتاب، بروشور، انتشارات و موارد تبلیغاتی، امور نمایشگاهی و نیز وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی مربوط به برگزارکننده و ... را برای خود محفوظ می‌دارد.

به نفر اول 30 میلیون ریال، نفر دوم 2۰ میلیون ریال، نفر سوم 15 میلیون ریال وجه نقد به همراه لوح تقدیر ارائه می‌شود.

آثار ارسالی در حوزه جاذبه‌های گردشگری، موزه‌ها و بناهای تاریخی و مردم‌شناسی باشد لذا عکس‌های ارسالی با رزولیشن ۳۰۰ مگاپیکسل و در فرمت jpg ارسال شود.

الزاماً تمامی آثار می‌بایست از جاذبه‌های گردشگری، مردم‌شناسی و آثار تاریخی شهرستان‌های چابهار، کنارک، دشتیاری و نوار ساحلی زرآباد تا گواتر باشد.

مهلت دریافت آثار تا 10 خردادماه است و آثار انتخاب‌شده توسط هیئت‌داوران برگزیده و اعلام خواهد شد.

راه‌های دریافت آثار عکاسان :

پست الکترونیکی : iycs.chabahar@gmail.com

واتساپ و تلگرام : 09382425001

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه