منطقه آزاد قشم

دوره آموزشیاری تربیت‌معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن در قشم برگزار شد

 دوره آموزشیاری تربیت‌معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن در قشم برگزار شد
کدخبر : 31744

سرپرست مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشیاری تربیت‌معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم برای نخستین بار در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، سیدمسعود موسوی با اعلام این خبر گفت: این دوره به مدت 80 ساعت با حضور 25 نفر از مربیان خواهر سراسر جزیره برگزار شد.

وی شناسایی نیروهای مستعد در شهر و روستا برای تدریس در دوره‌های آموزش قرائت قرآن کریم در سطوح( 1 و 2) و خودکفایی آموزشی آنان در راستای تحقق و اجرای برنامه‌های قرآنی را از اهداف طرح آموزشیاری روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: روشمند و هماهنگ کردن آموزش روخوانی و روان‌خوانی در اقصی نقاط جزیره، تعمیم روش‌های بدیع و انتقال مهارت‌های تدریس یکپارچه و نظام‌یافته روخوانی و روان‌خوانی قرآن، تکمیل حلقه‌های آموزشی در راستای زمینه‌سازی و اجرای نظام جامع و هماهنگ آموزش قرائت قرآن کریم از دیگر اهداف طرح آموزشیاری روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم است.

وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم به علت آن‌که موردقبول تمامی مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی است، می‌تواند محور وفاق و وحدت میان مسلمانان باشد.

بنابراین گزارش، دوره یادشده به همت مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه الزهرا(س) در فرهنگسرای جزیره برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه