منطقه آزاد قشم

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت عید سعید غدیر خم

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت عید سعید غدیر خم
کدخبر : 35443

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیام تبریک فرارسیدن هجدهم ذی الحجه و روز عید سعید غدیر خم را به همه مسلمانان جهان بویژه ساکنان نجیب و متدین جزیره قشم تبریک گفت.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در این پیام عید غدیر خم را یک واقعه عظیم در تاریخ اسلام و متعلق به تمام مسلمان جهان دانست.

متن پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت عید سعید غدیر خم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکمُ الْإِسْلامَ دیناً (سوره مائده آیه 3)

عید سعید غدیر خم به عنوان یک واقعه عظیم در تاریخ اسلام در راستای تداوم رسالت انبیاء الهی و پیوند نبوت و امامت و  دستیابی امت اسلامی به سرچشمه علم و حکمت الهی است؛ عیدی فرخنده که از مهمترین مناسبت های اسلامی و جلوه گاه ولایت است.

غدیر روز تداوم رسالت انبیا در ولایت حضرت علی علیه السلام است و در این روز کمال دین و اتمام نعمت الهی در سایه ادامه حفظ رسالت در آفتاب امامت شکل گرفت و در این روز مبارک اساس دین و ثمره نبوت جاری شد.

واقعه غدیر خم عیدی متعلق به تمام مسلمانان جهان است. این رخداد عظیم تاریخ اسلام در مسیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است؛ مسیری به مقصد سعادت اخروی تمامی مسلمانان، با راهنمایی اهل بیت عصمت و طهارت (سلام الله علیهم) که همانا بهترین راهنمایان بشر هستند.

اینجانب با کمال مسرت و شادمانی، فرا رسیدن هجدهم ذی الحجه، عید سعید غدیر خم را صمیمانه به عموم مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه ساکنان نجیب و متدین جزیره زیبای قشم را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و شادکامی همگان را مسئلت دارم.

افشار فتح الهی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه