واکنش رسانه ها به شگفتی ثانیه آخری رئال مادرید + عکس

واکنش رسانه ها به شگفتی ثانیه آخری رئال مادرید + عکس
کدخبر : 1252

رئال مادرید شب گذشته به سختی و با گل دقایق پایانی ستاره این روزهای خود یعنی کریم بنزما به یک تساوی مهم مقابل والنسیا دست یافت.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، رئال مادرید شب گذشته و در آخرین بازی هفته هفدهم لالیگا مهمان والنسیا بود. این بازی تا دقایق پایانی کاملا پایاپای پیش رفت اما در دقیقه 78 والنسیا توسط کارلوس باراگان سولر به گل رسید. در دقایق پایانی اما شاگردان زین الدین زیدان به یک کرنر دست یافتند که در این موقعیت همه بازیکنان رئال حتی تیبو کورتوا نیز جلو آمده بودند تا گل تساوی تیم شان را به ثمر برسانند؛ این اتفاق نیز رخ داد و بعد از ضربه سر کورتوا، کریم بنزما توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد  تا علاوه بر هم امتیاز شدن رئال مادرید و بارسلونا، تعداد گل ستاره فرانسوی کهکشانی نیز با لیونل مسی در صدر جدول گلزنان لالیگا برابر شود.

درخشش ادامه دار کریم بنزما و گلزنی او در بازی دیشب باعث شده که نشریات مادریدی یعنی مارکا و آاس در شماره امروز خود به تمجید از این ستاره فرانسوی بپردازند.

مارکا در شماره امروز خود با تیتر " همان همیشگی" به درخشش کریم بنزما از ابتدای فصل اشاره کرده است. در گزارش روی جلد امروز مارکا آمده است: " کریم بنزما در دقیقه 95 و بعد از ضربه سر تیبو کورتوا پیش تاخته، توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد و بازی را به تساوی کشاند."

نشریه آاس نیز با تیتر "ال کلاسیکو بنزما" عملکرد فوق العاده ستاره فرانسوی رئال مادرید در مستایا را روی جلد امروز خود برده است. در گزارش روی جلد امروز آاس آمده: " فرانسوی در دقیقه 95 بازی را به تساوی کشاند تا رئال مادرید و بارسلونا با امتیازهای برابر پا به دیدار ال کلاسیکو بگذارند."

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه