کامیابی نیا در لیست سیاه پرسپولیس + جزئیات و عکس

کامیابی نیا در لیست سیاه پرسپولیس + جزئیات و عکس
کدخبر : 1272

هافبک تیم پرسپولیس به یک شایعه درباره حضورش در لیست مازاد پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش رصداقتصادی و به نقل از  بانک ورزش، در آستانه پایان نیم فصل لیگ برتر و آغاز دوباره نقل و انتقالات، شایعات فوتبالی رو به افزایش است. یکی از رسانه‌ها امروز خبر داد "5 نام درشت در فهرست خروجی پرسپولیس" قرار دارد که نام کمال کامیابی‌نیا هم در لیست مازاد به چشم می‌خورد.

بازیکن پرسپولیس که کم کم برای حضور در میادین آماده می‌شود این موضوع را رد کرده است. انصاری فرد، مدیرعامل پرسپولیس هم پس از دیدار با سایپا گفته در نیم‌فصل فهرست خروجی سرخپوشان مشخص می‌شود.

Image result for ‫کامیابی نیا‬‎

به گزارش رصداقتصادی  و به نقل از تسنیم؛ به زودی تعطیلات نیم‌فصل فرا خواهد رسید و تیم‌های لیگ برتری به دنبال تغییراتی در لیست خود خواهند بود که پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. گابریل کالدرون در راستای تقویت تیمش خواستار جذب یک مهاجم نوک و یک هافبک طراح شده است که هر دو بازیکن خارجی خواهند بود.


در همین راستا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد چند بازیکن خود را نیز در نیم‌فصل به تیم‌های دیگر انتقال دهد. نفراتی که گابریل کالدرون آن‌ها را مشخص و نام‌شان را به باشگاه اعلام کرده است. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در هفته‌های اخیر نام چند بازیکن را به طور ثابت در لیست ۱۸ نفره تیمش برای بازی‌ها قرار نداده و این بازیکنان نفراتی هستند که در نیم‌فصل دوم کمترین شانس را برای ماندن در جمع سرخپوشان دارند.


آدام همتی، امید عالیشاه، امیر روستایی و حسین ماهینی بازیکنانی هستند که هفته‌هاست جایی در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس در بازی‌های این تیم ندارند و حداقل سه نفر از آن‌ها در نیم‌فصل به صورت قرضی یا دائمی راهی تیم‌های دیگر خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه