کنایه تند لمپارد در واکنش اتهام تقلید از مورینیو + عکس

کنایه تند لمپارد در واکنش اتهام تقلید از مورینیو + عکس
کدخبر : 1602

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد بازیکنانش به خوبی برنامه های او را مقابل تاتنهام اجرا کرده اند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، امشب چلسی موفق شد با دو گل ویلیان در دربی لندن مقابل تاتنهام به برتری دست یافته و جایگاه خود در رتبه چهارم لیگ برتر را تثبیت کند. فرانک لمپارد به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخته و البته اذعان داشت دوستی او با ژوزه مورینیو همچنان پابرجا خواهد بود.

 

فرانک لمپارد گفت: "من مطمئن هستم که نیمی از بازیکنان تاتنهام را با سیستم خود از جریان بازی خارج کردیم. من سعی نمی کنم از سیستم کسی تقلید کنم و نحوه بازی تیم من متفاوت است. نکته مهم این بود که آیا این سیستم می تواند راه حل خوبی برای غلبه بر تاتنهام باشد یا خیر، اما بازیکنانم به خوبی برنامه را اجرا کردند.

 

 

از نظر من تاتنهام بازیکنان خیلی خوبی دارد و آنها می توانند پشت مدافعان حریف فرار کنند، اما این اتفاق امروز رخ نداد و باعث شد ما بتوانیم در بخش هجومی کنترل بازی را در دست داشته باشیم. این اجازه داد تا میسون و ویلیان پشت تامی باشند و کنترل توپ در اختیار ما قرار گیرد.

 

دوستی من و ژوزه مورینیو؟ این نتیجه هرگز دوستی ما را خراب نخواهد کرد. کاری که مورینیو برای من در دوران ورزشی ام حرفه من انجام داده تغییر نخواهد کرد.

 

شعارهای نژادپرستانه؟ آنچه می دانم این است که علیه رودیگر شعارهایی سر داده شده و چیز بیشتری نمی دانم، اما من حامی رودیگر خواهم بود. نمی دانم شرایط بهتر یا بدتر شده است، اما ما یک پروتکل برای گزارش چنین اتفاقاتی داریم و اگر واقعیت داشته باشد، باید با آن مقابله کنیم."

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه