عجیبترین آمار ثبت شده برای مورینیو + عکس

عجیبترین آمار ثبت شده برای مورینیو + عکس
کدخبر : 1638

حالا تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو بدترین عملکرد دفاعی ممکن را ارائه می دهد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، از اوایل هزاره جدید که نام ژوزه مورینیو به عنوان یکی از بهترین سرمربیان فوتبال اروپا مطرح شد، استحکام دفاعی و گل های دریافتی اندک همیشه یکی از خصایص ویژه و در واقع نقطه قوت سبک مربیگری این سرمربی پرتغالی به حسب می آمدند، اما حالا این نقطه قوت تبدیل به پاشنه آشیل او شده است.

 

تاتنهام از زمان انتصاب مورینیو 14 بار در لیگ برتر دروازه خود را باز شده دیده و از آن مقطع هیچ تیم دیگری در این رقابت ها گل های بیشتری نسبت به تاتنهام دریافت نکرده و فقط رقیب همشهری آنها آرسنال نیز چنین آمار ضعیفی را به ثبت رسانده است.

 

 

تاتنهام در هر چهار دیدار اول زیر نظر مورینیو و با وجود کسب پیروزی در سه بازی، دو بار دروازه خود را باز شده دید و آنها فقط در دیدار مقابل برنلی که با برتری 0-5 تاتنهام همراه بود موفق به ثبت کلین شیت شدند.

 

تاتنهام دیشب و در دربی لندن نتوانست نمایش چندان خوبی ارائه دهد و با دو گل مغلوب شاگردان فرانک لمپارد شد تا بهترین فرصت برای نزدیک شدن به چهار تیم اول جدول لیگ برتر را از دست بدهد. البته غیبت هوگو لوریس نیز یکی از دلایل مهم میانگین بالای گل های دریافتی تاتنهام بوده و ژوزه مورینیو امیدوار است با بازگشت کاپیتان و دروازه بان تیمش به ترکیب، این روند ضعیف بهبود یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه