تعیین تکلیف استراماچونی در یک روز + عکس

تعیین تکلیف استراماچونی در یک روز + عکس
کدخبر : 1656

سرمربی ایتالیایی استقلال با ارسال نامه ای به مدیران این باشگاه، آینده کاری خود را در ایران با تردید مواجه کرده است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، در نامه ای که باشگاه استقلال امشب آن را علنی کرد، آندره استراماچونی سرمربی آبی ها با شرط هایی یک طرفه، خواستار تغییراتی در قرارداد خود شده و امتیازهای تازه ای را از باشگاه آبی پوش درخواست کرده است.

 

ضمنا تاکید استراماچونی (یا وکیلش) بر غیر قابل مذاکره بودن این شروط، به این معناست که اگر استقلال بخواهد با استراماچونی ادامه بدهد، باید بی قید و شرط تمام پیشنهادهای مطرح شده از طرف استراماچونی را بپذیرد.

 

عجیب ترین بند درخواستی استراماچونی، پرداخت یک جای مبلغ قرارداد به حساب اوست که در هیچ جای دنیا سابقه ندارد. همچنین او بلیت فرست کلاس، سرمایه گذاری 900 هزار یورویی برای فصل نقل و انتقالات زمستانی و همچنین پرداخت پیشاپیش اجاره خانه را درخواست کرده که این درخواست ها، خارج از عرف همکاری مربیان با باشگاه ها در ایران است.

 

با توجه به این که استراماچونی تنها 24 ساعت به مدیران استقلال برای دادن پاسخ مثبت فرصت داده (راه حل بینابینی با درخواست وکلای استرا، غیرقابل قبول است) و علاقه ای هم به مذاکره وجود ندارد، بعید است که در این زمان محدود مدیران استقلال بتوانند درخواست های استراماچونی را اجابت کنند.

 

بنا بر این شاید استقلال به سمتی برود که علی فتح الله زاده امروز در برنامه علی ضیا به آن اشاره کرد، این که گزینه های مربیگری استقلال روی میز بیایند و در مورد آن ها بحث و تصمیم گیری بشود.

 

Image result for ‫استراماچونی‬‎

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه