بانوی دروازه بان رکورد کلین شیت پیام نیاز مند را شکست + عکس

بانوی دروازه بان رکورد کلین شیت پیام نیاز مند را شکست + عکس
کدخبر : 1860

زهرا خواجوی دروازه بان جوان تیم وچان کردستان با بسته نگه داشتن دروازه اش در نیمه اول بازی با شهرداری بم، رکورد پیام نیازمند را شکست و بیشترین تعداد دقیقه کلین شیت را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، چشم فوتبال دوستان امروز به اسکوربورد نتایج زنده لیگ بانوان بود تا سرنوشت کلین شیت های زهرا خواجوی را دنبال کنند. دروازه بان تیم وچان کردستان که 10 بازی متوالی، دروازه اش را بسته نگه داشته بود، در حالی مقابل شهرداری بم و خانم گلش، زهرا قنبری قرار گرفت که در صورت بسته نگه داشتن دروازه اش تا دقیقه 40، آمار پیام نیازمند را پشت سر گذاشته و خود به تنهایی رکورددار بیشترین تعداد کلین شیت متوالی در فوتبال ایران می‌شد.

 

در این بازی وچان خیلی زود به گل رسید و همین موضوع باعث شد تا میهمان حملات زیادی را روی دروازه خواجوی انجام دهد اما یاران زهرا قنبری موفق به گلزنی در نیمه نخست نشدند تا گلر جوان تیم کردستانی، جشن رکوردشکنی را در رختکن به پا کند. او در حالی موفق به ایستادگی برابر شهرداری بم شد که از دقیقه 35 رکورددار شده بود و در ادامه توانست آمار خود را افزایش دهد.

 

با شروع نیمه دوم حملات تیم بم ادامه یافتند. هواداران وچان امید داشتند تا خواجوی در این بازی هم کلین شیت کند و به سوی رکورد 1000 دقیقه بدون گل خورده برود اما تنها چهار دقیقه پس از شروع نیمه دوم، تیم شهرداری گلزنی کرد و رکورد در عدد 953 متوقف شد! همین تک گل کافی بود تا خواجوی از لحاظ روحی و روانی دچار آشفتگی شود و در ادامه دو گل دیگر هم بخورد و سبب شود تا وچان کردستان در تقابل با شهرداری بم شکست تلخی را تجربه کند.

 

 

اگرچه امروز دوئل دو زهرا با برتری قنبری پایان یافت اما این یک روز ویژه برای خواجوی دروازه بان تیم وچان بود. گلر نهاوندی که حالا نام خود را بالاتر از پیام نیازمند، سیدحسین حسینی، علیرضا بیرانوند و... قرار داده و امیدوار است با تکرار این نمایش ها در تیم ملی، خود را بیش از پیش مطرح کند.

 

خواجوی که طرفدار مانوئل نویر است، حالا به همراه فوتبال دوستان حوزه بانوان، انتظار توجه بیشتر از سوی افکار عمومی و مسئولان ورزش را دارد. همانطور که خودش گفت، زمین های فوتبال زنان استاندارد نیستند و همچنین در قسمت جوایز نیز تبعیض هایی وجود دارد که حالا همه باید تلاش کنیم تا این ها به حداقل برسند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه