اتفاقات عجیب در بازی منچستر سیتی و منچستریونایتد + عکس

اتفاقات عجیب در بازی منچستر سیتی و منچستریونایتد  + عکس
کدخبر : 2314

منچسترسیتی با چهار گل پورت وال را مغلوب کرد و دیدار یونایتد و ولورهمپتون مساوی شده و به بازی تکراری کشید.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، در دور سوم جام حذفی جزیره، امشب سیتی موفق شد با نتیجه 1-4 پورت وال را مغلوب کرده و به دور بعد صعود کند. اما یونایتد نتوانست دروازه ولورهمپتون را باز کند تا کار به بازی تکراری بکشد.

 

منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از تدارک یکی دو حمله در دقیقه 19 به گل رسید. روی پاس گوندوغان، زینچنکو موفق شد از پشت محوطه دروازه پورت وال را باز کند.

 

لحظاتی بعد سیتی تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ابتدا ضربه داوید سیلوا به دیرک برخورد کرد و در ریباند نیز سرخیو آگوئرو نتوانست از موقعیت استفاده کند. اما در دقیقه 35 پورت وال به گل تساوی رسید. روی ارسال آمو، پوپه موفق شد با یک ضربه سر دقیق گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

 

اما سیتی خیلی زود دست به جبران زد و در دقیقه 42 و روی ارسال فودن و ضربه آگوئرو به گل دوم دست یافت تا نیمه نخست با برتری 1-2 سیتی تمام شود. اما سیتی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل رسید. ضربه جان استونز در دهانه دروازه به هاروود بلیس بازیکن جوان سیتی برخورد کرد و وارد دروازه شد.

 

برتری سیتی ادامه یافت و این بار در دقیقه 76 و روی پاس آنجلینو، فیل فودن به راحتی در مقابل دروازه موفق به گلزنی شد. در ادامه تلاش دو تیم ثمری نداشت و سیتی 1-4 پورت وال را شکست داد.

 

 

 

 

 

ولوز بازی را بهتر شروع کرده و در دقیقه 13 تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه دوهرتی با عکس العمل رومرو دفع شد و این فرصت از دست رفت. دقایقی بعد و روی ارسال کرنر، ولورهمپتون باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد اما این بار ضربه خطرناک نوس از کنار دروازه بیرون رفت.

 

در اواخر نیمه اول یونایتد نیز می توانست به گل برسد، اما ضربه سر ویکتور لیندلوف با فاصله کمی به بیرون رفت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

در اوایل نیمه دوم ولوز می توانست به گل اول دست یابد، اما این بار هم رومرو عکس العمل زیبایی روی ضربه نتو نشان داد و خطر از روی دروازه یونایتد رفع شد.

 

در دقیقه 60 خوان ماتا می توانست گل اول یونایتد را به ثمر برساند، اما ضربه ایستگاهی او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 70 راشفورد تا آستانه گلزنی برای تیمش پیش رفت، اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان ولوز به دیرک خورد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

 

 

 

 
 
 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه