واکنش عجیب والورده به احتمال اخراج از بارسلونا + عکس

 واکنش عجیب والورده به احتمال اخراج از بارسلونا + عکس
کدخبر : 2567

ارنستو والورده یک شکست تلخ دیگر را به عنوان سرمربی بارسا تجربه کرد تا بار دیگر گمانه زنی ها در مورد اخراجش شروع شوند.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ورزش سه، بارسلونا در نیمه نهایی سوپرکاپ و در حالی که تا دقیقه 81 با نتیجه 2-1از اتلتیکو پیش بود، در نهایت 3-2 بازنده شد. مسی و گریزمان بارسا را پیش انداخته بودند و دو گل این تیم نیز توسط وی ای آر مردود اعلام شد و به نظر می رسید بارسا تیم برنده بازی خواهد بود اما موراتا و کوریا ورق را در ده دقیقه پایانی برگرداندند.

 

 

 

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بازی پرتنش و پربرخوردی بود و معتقدم هر چه بازی به جلو رفت، ما بهتر و بهتر شدیم. در 10 یا 12 دقیقه ابتدایی اتلتیکو بهتر بود ولی سپس ما بازی را در اختیار گرفتیم و می توانستیم پیروز هم به رختکن برویم ولی نشد. 

در نیمه دوم توانستیم گل زودهنگامی که دریافت کردیم را با دو گل پاسخ بدهیم ولی سپس دو گل غافلگیرکننده در دقایق پایانی زدند و در حالی که به نظر می رسید همه چیز تحت کنترل ماست و برنده از زمین خارج خواهیم شد، شرایط تغییر کرد و بازنده شدیم. آنها با دو حمله ورق را برگرداندند. هر دو گل روی اشتباهات دفاعی ما بود. در هر صورت تا اشتباه نباشد، گلی هم به ثمر نمی رسد.»

 

سوت های اعتراضی هواداران:« نمی دانم از چه چیز حرف می زنید و حرفی برای گفتن ندارم.»

 

آینده:« ما مربیان هدفی جز اینکه همه توان مان را برای تیم بگذاریم، نداریم. همواره و دائما به هنگام شکست ها، بی ثباتی در مورد مربیان وجود دارد و این اجتناب ناپذیر است. حدس می زنم در مورد برکناری من نیز شایعاتی وجود خواهد داشت که از کنترل من خارج هستند.»

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه