مهرداد میناوند

زندگینامه مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس

زندگینامه مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس
کدخبر : 28748

بیوگرافی دیده نشده از مهرداد میناوند را در این صفحه بخوانید .

 به گزارش روابط گستر : مهرداد میناوند در نهم آذر ماه سال 1354 در منطقه جی تهران به دنیا آمد. از کودکی عاشق فوتبال بود و زمانی که در بیست سالگی به عضویت تیم ملی فوتبال ایران در آمد، همه کارشناسان بر این عقیده بودند که او حداقل تا 34 سالگی در تیم ملی باقی خواهد ماند.

 

ازدواج مهرداد میناوند در اتریش

میناوند :همسرم ایرانی است ولی در اتریش زندگی می کرد، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم و ثمره این ازدواج هم یک پسر به نام (آریا) است که مثل باباش، چپ پاست، میناوند حضور فعالی در خیریه ها دارد.

 

شایعه ازدواج دوم مهرداد میناوند

تصاویری به تازگی در فضای مجازی منتشر شده که شایعه ای درباره این پیشکسوت فوتبال ساخته شده است که او دوباره ازدواج کرده است که چنین اخباری کذب بوده و این تصاویر دو نفره آنها صرفا هوادانش میباشند.

 

ماجرای تصادف و لندکروز له شده

مهرداد میناوند در مهر ما 94 تصادف شدیدی داشت :میگوید :یه تصادف ناجور داشتیم و خوشبختانه مشکلی برامون پیش نیومد. لندکروزی که توش بودیم له شد اما من و دوستام سالمیم.

برای افتتاح یه خیریه به رشت رفته بودیم و از اونجا می خواستیم بریم نوشهر و بعد بابل سر مزار خدابیامرز هادی که متاسفانه به دلیل نبود علائم راهنمایی ماشین چپ کرد و به گواه همه اونهایی که دیدن نباید کسی سالم بیرون میومد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه