معادله بارسلونا حل نشد + عکس

معادله بارسلونا حل نشد + عکس
کدخبر : 4324

سرنوشت برای سدریک باکامبو مهاجم 28 ساله و ساحل عاجی به دراماتیک ترین شکل ممکن پیش رفت.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از رصدورزشی ، بارسلونا در فصل زمستان تقریبا شرایط نیممی از مهاجمان فوتبال اروپا و حتی دیگر قاره ها را بررسی کرئد و علیرغم مطرح شدن نام های فراوان، در نهایت هیچ بازیکنی را به عنوان جانشین لوییس سوارز به خدمت نگرفت تا با همین ترکیب فعلی تا پایان فصل به ارش ادامه دهد.

 

 

به نظر می رسد بارسلونا با سدریک باکامبو، مهاجو تیم بیجینگ چین به توافق رسیده بود و این بازیکن با رویای بازی کردن در یکی از بهترین تیم های جهان، در حال پرواز از چین به سمت اسپانیا بوده و در فرودگاه، اریک آبیدال با او تماس گرفته و مدعی شده بارسلونا از خرید او پشیمان شده و به دنبال گزینه های دیگر است.

 

سدریک باکامبو به قدری از احتمال انتقال به بارسلونا خوشحال بوده که در توئیتر خود از ترنسفرمارکت خواسته سابقه او را تغییر داده و بارسلونا را به عنوان تیم فعلی اش عنوان کند. او همچنین از همبازی شدن دوباره با آنتوان گریزمان ابراز خوشحالی کرده است.

 

سدریک باکامبو در کره جنوبی بوده و زمینی راهی چین شده که تمرینات تیمش به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بوده است. بارسلونا با بازیکن سابق ویارئال به توافق رسیده بودند و به نظر می رسید اگر سدریک باکامبو تست های پزشکی را پشت سر بگذارد، قرار است در روز پایانی بازار نقل و انتقالات رسما با بارسلونا عقد قرارداد کند. اما در نهایت بارسلونا نه سدریک باکامبو و نه مهاجم دیگری را جذب نکرد تا بازار زمستانی اینگونه عجیب و بی سر و صدا برای بلوگرانا به پایان برسد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه