یکتا ناصر

خوشگذرانی و دور دور یکتا ناصر با شاسی بلندش + فیلم

خوشگذرانی و دور دور یکتا ناصر با شاسی بلندش + فیلم
کدخبر : 24092

آرایش غلیظ یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلوزیون است . یکتا ناصر در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . یکتا ناصر در فیلم ها و سریال های همسرش نیز ایفای نقش کرده است . همسر او منوچهر هادی است که با یکدیگر ازدواج کرده اند . حاصل ازدواج آن ها یک دختر به نام سوفیا است . یکتا ناصر به تازگی در سریال همسرش به نام نیسان آبی که یک سریال طنز است نیز بازی کرده است .

یکتا ناصر بازیگر معروف ایرانی است که تصاویر زیادی با دختر و شوهرش در اینستا منتشر می کند اینبار هم عکسی جالب در کوه با تیپ هایی باحال گذاشت.

یکتا ناصر بازیگر معروف سینما و تلویزیون می باشد که دیگر خیلی وقت است او را در سریال های تلویزیونی نمی بینیم و کلاس خانم بازیگر بالا رفته و تنها در فیلم و یا سریال های شبکه خانگی آقای شوهر کارگردان ایفای نقش دارد.

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان نسبتا جوان اما به نام سینماست که خیلی هم فعال می باشد و مدام پشت هم در حال ساخت کاری جدید است حتی اگر مثل سریال "دل" و "گیسو" چنگی به دل نزند!

یکتا ناصر

وی در حال حاضر هم سریال شبکه خانگی "نیسان آبی" را به نمایش گذاشته و باز هم همسر گرامی یعنی خانم یکتا ناصر از نقش های اصلی تشریف دارند.البته یکتا خانوم یک بار در مصاحبه ای گفت که هیچ وقت از منوچهر نخواستم که در فیلم هایش بازی کنم حالا بماند که خانم بازیگر پای ثابت همه فیلم های شوهر کارگردانش است.

یکتا ناصر در اینستاگرام بیش از 1.2 میلیون فالوور دارد و تصاویر زیادی هم همراه با همسر و دخترش منتشر می کند. در ادامه نمونه ای از خوشگذرانی این خانواده با عینک های جور واجورشون تو کوه را مشاهده می کنید.

یکتا ناصر

جریان آشنایی آقا و خانم هنرمند

یکتا ناصر درست یکسال بعد از فیلم "من سالوادور نیستم" یعنی در سال 1394 با منوچهر های کارگردان این فیلم ازدواج کرد و سال بعد هم صاحب دختر به نام سوفیا شدند. ناگفته نمان مهریه خانم بازیگر به گفته خودشان تنها 5 سکه می باشد.

حالا پا ثابت تمام کار ها آقای کارگردان همسر است اما باید دید که نیسان آبی بعد از آن سریال های نه چندان جالب باعث آشتی منوچهر هادی با مخاطبان می شود یا نه.

یکتا ناصر

 

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

او در دبیرستان رشته تجربی گذرانده و در دانشگاه رشته تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت شانس به یاری اش آمده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد.

یکتا ناصر

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی زاده ۲۸ مرداد ۱۳۵۱، تهران است. منوچهر هادی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون ایرانی است. از کار های شاخص وی می توان مجموعه تلویزیونی عاشقانه و مجموعه های تلویزیونی دلدادگان، خداحافظ بچه و خوب بد زشت را نام برد.

وی همچنین با ساخت فیلم های رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، و من سالوادور نیستم از نظر فروش گیشه به یکی از موفق ترین کارگردان های ایرانی تبدیل شد. منوچهر هادی، درسال ۱۳۶۳ درجنگ ایران و عراق پدرش را از دست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • 🥵🥵
    0

    کاش خدا یکم ازخوشبختی شماهارا به مامیداد .

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه