پژمان جمشیدی | ازدواج پژمان جمشیدی | خواهر پژمان جمشیدی

دلبری پژمان جمشیدی با لباس زنانه | عشوه های پژمان جمشیدی تاریخی شد

دلبری پژمان جمشیدی با لباس زنانه | عشوه های پژمان جمشیدی تاریخی شد
کدخبر : 38333

ویدیوی دیده نشده از سکانس جدید پژمان جمشیدی خبرساز شد .

پژمان جمشیدی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . او فوتبالیست سابق تیم ملی و پرسپولیس نیز می باشد . پژمان جمشیدی در سریال پژمان با کارگردانی سروش صحت معروف شد و به شهرت رسید . او در سینما نیز با تلاش به مدارج عالی رسید و توانست کاندید دریافت سیمرغ نیز بشود . پژمان جمشیدی توهین های زیادی در سینما را تحمل کرد تا بتواند به بالاترین درجه بازیگری دست پیدا کند . در ادامه ویدیوی دیده نشده از سکانس چادر پوشیدن پژمان جمشیدی را مشاهده کنید  

بیوگرافی پژمان جمشیدی؛ فوتبالیست و بازیگر معروف

نام :پژمان

نام خانوادگی :جمشیدی

تاریخ تولد: 1356/6/20

پیشه سابق :فوتبالیست

زمینه فعالیت هنری :بازیگری 

بازیکن :پرسپولیس

وضعیت تاهل :مجرد

زندگی شخصی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست سابق کشورمان متولد 20 شهریور 1356 در تهران است. او دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران می باشد.

خانواده پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در خانواده ای کم جمعیت در تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر به نام مامک دارد، پدرش دبیر زمین شناسی و زیست شناسی و مادر مرحوم اش معلم اول دبستان بود.

پژمان جمشیدی

کودکی پژمان جمشیدی در کنار خواهر و برادرش

پژمان خانواده ای نسبتا ورزشی داشته و پدرش پیش از انقلاب سال ها رئیس هیات کشتی کرج و بعد از انقلاب رئیس هیات کوه نوردی کرج شد، او از بهترین کوهنوردهای تاریخ ایران است. مادر پژمان جمشیدی نیز زمانی والیبال بازی می کرد. 

پژمان جمشیدی

فوتبال و سنگ نوردی

از زمانی که دست چپ و راستم را شناختم عاشق توپ پلاستیکی شدم و دنبال فوتبال رفتم، همیشه از من می پرسند فوتبال را از کی شروع کردم اما واقعا نمی دانم

من دیپلم رشته سنگ نوردی هم دارم اما آنقدر عاشق فوتبال بودم که ورزش های دیگر در کنار فوتبال قرار می گرفت

پژمان جمشیدی

مادر و پدر پژمان جمشیدی

برادر پژمان جمشیدی  سال 70 مهندسی دانشگاه شریف قبول شد و خواهر او نیز معلم بود.

پژمان جمشیدی

ازدواج و همسر پژمان جمشیدی

پژمان هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است ، خواهر و برادر پژمان ازدواج کرده و دارای فرزند هستند.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در کنار خواهرزاده ها و برادرزاده اش 

پژمان جمشیدی درباره ازدواج می گوید:

ازدواج اتفاقیه که هنوز برای من رخ نداده به نظر من ملاک و معیار برای ازدواج تعیین کردن اشتباهه مهم اینه که یه نفر به دلت بشینه و دوسش داشته باشی.

طبیعتاً آدم هایی که با آن ها اشنا می شویم و باهاشون رفت و آمد میکنیم از نظر شخصیتی و رفتار مورد قبول مون هستند اینکه قلاب دلمون کجا گیر کنه معلوم نیست.

پژمان جمشیدی

ماجرای سقوط هواپیمای پژمان جمشیدی

ماجرای سقوط هواپیمای پژمان جمشیدی از جایی شروع می شود که او از خودش یک استوری منتشر کرده که سوار بر هواپیما شده است (پژمان جمشیدی دوره خلبانی را گذرانده است) و با اینکه خلبان اصرار میکند که پژمان این کار رو نکن، او پرواز کرده و بعد از چند دقیقه سقوط می کند و خلبان با گفتن یا ابوالفضل به سمت هواپیمای سقوط کرده می دود.

به گفته پژمان جمشیدی این فیلم فقط یه شوخی بوده که پژمان جمشیدی با خلبانش ترتیب داده بود. این شوخی منجر به ممنوع پرواز شدن خلبان شد.

پژمان جمشیدی

تعداد بازی های ملی

من می‌ گویم بیست و یکی ، عادل فردوسی‌ پور می‌ گوید 14 و فدراسیون هم می‌ گوید 19 (با خنده) اما خیلی هم فرق نمی‌ کند ، یک بازی ملی هم افتخار کردن دارد

پژمان جمشیدی

دوران فوتبالی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی از همان کودکی عاشق فوتبال بوده و در کنار فوتبال ورزش های دیگر را نیز دنبال می کرد، او دیپلم رشته سنگ نوردی را دارد. 

بازیکن سابق تیم ملی بعد از رفتن به مدرسه فوتبال عضو تیم نوجوانان دارایی تهران شد. در سال 1371 و درحالی‌که 15 سال داشت به باشگاه کشاورز تهران پیوست و در 67 بازی 7 گل به ثمر رساند.

او در سال 1374 به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد.

پژمان جمشیدی به مدت شش سال در باشگاه‌های کشاورز و سایپا تهران بازی کرد و از باشگاه سایپا تهران به تیم ملی جوانان و تیم ملی امید ایران ملحق شد. 

پژمان جمشیدی

 

پژمان جمشیدی و نمایش جدیدش

پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق کشورمان است که اولین بار به عنوان بازیگر مهمان در سریال ساختمان پزشکان ایفای نقش کرد و بعد از آن با تجربه ای جدی تر سال 92 با سریال پژمان که طرح ابتدایی آن توسط خودش مطرح شده بود به دنیای هنر راه یافت.

این بازیگر جوان کشورمان بعد از بازی در سریال پژمان حضور پررنگی را در دنیای سینما و تلویزیون تجربه کرد و در فیلم و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت.

پژمان جمشیدی در تجربه ای جدید با یک نمایش روی صحنه رفت و درباره آن نوشت:

در طول این ٦ سالی که افتخار حضور در هنرُ داشتم ، نقش های کمدی و کم و بیش غیر کمدیِ مختلفی بازی کردم ، اما بدون اغراق نقشِ ویکتور فرانکنشتاین , نه تنها سخت ترین نقشیست که تا بحال بازی کردم ، بلکه شاید به جرات بتونم بگم ، سخت ترین کاریست که تا بحال انجام دادم.

ممنونم از ایمان افشاریان که با اعتماد این نقشُ به من دادن و متشکرم از ماهان حیدری و نورالدین حیدری ماهر که شرایط حضور منُ فراهم کردن و بسیار سپاسگزارم از گروه درجه یک بازیگران و عوامل کار که کمک کردند من در طول ١٧ شب تمرین آماده این اجرا بشم.

اگر علاقه مند به دیدن تئاتر کلاسیک و یا رمان های معروف ادبیات جهان هستید ، حتما فرانکنشتاین رو ببینید

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه