شهره لرستانی | ازدواج شهره لرستانی | همسر شهره لرستانی

شهره لرستانی ممنوع الکار شد ؟

حجم ویدیو: 10.52M | مدت زمان ویدیو: 00:02:07 دانلود ویدیو
کدخبر : 40635

عکس دیده نشده از شهره لرستانی در اینستاگرام خبرساز شد .

به گزارش رصداقتصادی : شهره لرستانی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون شایعات زیادی در اینستاگرام را تحمل کرد . شهره لرستانی در سریال های طنز و جدی زیادی ایفای نقش کرده است او سابقه بازی در فیلم سینمایی اخراجی ها را نیز دارد.  شهره لرستانی به شایعه جدیدی در مورد خودش نیز پایان داد . 

 بعد از اعلام رسمی تغییر جنسیت شهره لرستانی توسط خودش، خبری در رسانه ها مبنی بر بایگانی شدن آثار او منتشر شد. البته در همان ایام سریال «مختارنامه» با بازی این بازیگر روی آنتن شبکه آی فیلم رفت، اما از آنجاییکه حضور لرستانی در این سریال مختص به یک سکانس بود، بحث بایگانی شدن آثار او همچنان مورد بحث بود. عدم پاسخگویی مسولان تلویزیون هم موجب شد تا این شایعه بیش از پیش به واقعیت نزدیک شود.

اما شبکه آی فیلم از هفته گذشته با شروع پخش سریال «سه در چهار» به این شایعه پایان داد تا مشخص شود تلویزیون مشکلی با پخش آثار مازیار لرستانی در دوره ای که به عنوان «شهره لرستانی» مشغول به کار بود ندارد.

سریال «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی محصول سال 1386 است که نخستین بار از شبکه یک پخش شد. شبکه آی فیلم از هفته گذشته باز پخش این سریال را شروع کرده و آن را در باکس ساعت 19 روانه آنتن می کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه