مریم معصومی | ازدواج مریم معصومی | همسر مریم معصومی

سفره عقد مریم معصومی کولاک کرد | مریم معصومی ازدواج کرد

سفره عقد مریم معصومی کولاک کرد | مریم معصومی ازدواج کرد
کدخبر : 40726

عکس دیده نشده از مریم معصومی در اینستاگرام کولاک کرد .

مریم معصومی بازیگر باتجربه و جوان تلوزیون است که در سریال سه دونگ سه دونگ چهره شد . مریم معصومی در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . در ادامه عکس دیده نشده از مریم معصومی را تماشا می کنید . مریم معصومی از بازیگران جوانی است که در سینما نیز فعال بوده است عکس جدید مریم معصومی حرف و حدیث های فراوانی داشت عده ای صحبت از ازدواج او را مطرح کرده اند .

مریم معصومی

زندگینامه مریم معصومی

نام:مریم

نام خانوادگی:معصومی

تاریخ تولد:24 اسفندماه 1365

تحصیلات:لیسانس علوم سیاسی

فعالیت :بازیگر

 مریم معصومی در اسفندماه سال 1365 متولد شد، او فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و همچنین عکاسی میباشد.

مریم معصومی

کودکی مریم معصومی

دو خواهر دارد که هر دو متاهل هستند. دوتا هم خواهرزاده دارد. دارای یک برادر متاهل و یک برادر مجرد است. با برادر بزرگتر مجرد خیلی صمیمی ست و مشوق اصلی او در کارهایش ایشان هستند. پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار هستند. یک برادرش فارغالتحصیل برق، یک برادرش دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

او دوره بازیگری و کارگردانی را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده و با تله فیلم کادوی دربدر اولین تجربه بازیگریش را بدست آورد. مریم معصومی که در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده کار بعدیش در زمینه بازیگری فیلم سینمایی اخلاقتو خوب کن بود.

مریم معصومی

شهرت

برای اولین بار در سریال فاصله ها در سال 89 نقش کمرنگی رو بازی کرد، سپس بازی او در سریال مناسبتی ماه رمضان 1390 بنام سه دونگ سه دونگ از او چهره ساخت

مریم معصومی

اهل کار خونه نیستم

اصلا اهل آشپزی و کار خونه نیستم

در خانه دست به سیاه و سفید نمی زنم ! خیلی کم پیش آمده که ظرف بشورم، مگر این‌که مجبور شوم ! اما امان از روزی که آشپزی کنم! با این که تجربه ندارم اما دست پختم عالیه !

 

ورزش

به شدت ورزش می کنم ورزش اصلی من شنا و بدن سازی است، زندگی من در چهار کلمه خلاصه می شود : بازیگری، ورزش، عکاسی و خواب !

 

شوهر ایده آل

در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است به خاطر اینکه می دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم های دیگر فرق می کند خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است اینکه آن مردم در چه خانواده ای زیرسایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است

 

متاهل است

با وجود اینکه مریم معصومی تابحال بصورت رسمی خبر ازدواج خود را منتشر نکرده است، اما او در روز ولنتاین با انتشار عکس حلقه ازدواجش از یک رابطه 2 ساله از سال 1394 با عشقش خبر داد

 

مریم معصومی و جواد رضویان در اخلاقتو خوب کن

اخلاقتو خوب کن عنوان فیلمی است در ژانر کمدی اجتماعی، به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و کارگردانی سید مسعود اطیابی. فیلمنامهٔ این فیلم را رضا مقصودی نوشته است. اخلاقتو خوب کن در سال 1391 اکران شد.

فرشته ای وظیفه دارد که آدم ها را به دنیایی دیگر بفرستد، اما در یک مورد دچار اشتباه می شود و دو نفر که به آن دنیا فرستاده، برگشت می خورند. در حالی که این دو برای انجام مأموریتی به این دنیا بازگشته اند.

 

مریم معصومی مهمان مهران مدیری در دورهمی

شامگاه شنبه 6 خرداد 96 برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت . مریم معصومی بازیگر جوان کشورمان مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود. مهران مدیری اولین سوال خود از بازیگر سه دونگ سه دونگ را اینگونه آغاز کرد.

لیسانس علوم سیاسی و فوق لیسانس روابط بین الملل دارید ، چطور بازیگر شدید؟ مریم معصومی گفت :در دوران جوانی دوست داشتم بازیگر شوم و به همین دلیل علوم سیاسی را انتخاب کردم و اگر روزی شرایطی فراهم شود که رئیس جمهور شوم به خانم ها رسیدگی بیشتری میکنم چون به نظر من واقعا به خانم ها در جامعه ظلم شده است. اما درباره اینکه چطور بازیگر شدم باید بگویم در بین خانواده من هنر جایگاهی ندارد و آنها دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم به همین دلیل من دانشگاه رفتم و به آنها قول دادم تا مرحله دکترا پیش بروم اما در کنار آن به بازیگری روی آوردم و در حال حاضر حدود 8 سال است که وارد دنیای بازیگری شده ام .

 

مریم معصومی چگونه بازیگر شد

من شاگرد استاد سمندریان بودم و سال 88 با یک تله فیلم کارم را آغاز کردم و از همان ابتدا تصمیم گرفتم که بازیگری را به صورت حرفه ای بیاموزم به همین خاطر در کلاس های استاد سمندریان شرکت کردم و با طنز سه دونگ سه دونگ در تلویزیون شناخته شدم . من به بازیگری علاقه زیادی دارم و دوست دارم در این زمینه پیشرفت کنم و علاقه زیادی به بازی در نقش های منفی دارم چون در زندگی شخصی ام آدم منفی هستم و اگر عصبانی شوم خیلی ترسناک میشوم و من در کنار بازیگری یک سال است که پیانو را به صورت حرفه ای آغاز کرده ام.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه