سریال بی گناه

بازیگران سریال بی گناه در کنار همسرانشان | عکس

بازیگران سریال بی گناه در کنار همسرانشان | عکس
کدخبر : 41053

سریال بی گناه اولین سریال نمایش خانگی مهران احمدی است که در این قسمت از نمناک می توانید عکس بازیگران این سریال را به همراه همسرانشان ببینید.

سریال بی گناه پس از پخش طرفداران خود را به دست آورده است. در سریال بی گناه بازیگران مطرحی بازی کرده اند که در ادامه به عکس تعدای از بازیگران این سریان با  همسرانشان میپردازیم:

 

خلاصهٔ داستان سریال بی گناه

بهمن مردانی (محسن کیایی) برای کشف راز آنچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران بازمی‌گردد، خانوادهٔ رشید فرشباف (مسعود رایگان) استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب ... .

 

عکس بازیگران سریال بی گناه در کنار همسرانشان

بی گناه اولین سریال مهران احمدی در نمایش خانگی است که تهیه کنندگی آن را مصطفی کیایی بر عهده دارد. این سریال در ژانر خانوادگی و اجتماعی داستان مردی به نام بهمن مردانی را به تصویر می کشد که در پی کشف راز بیست و پنج سال قبل که به ایران بازمی گردد و....

 

در بی گناه بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، دنیا مدنی، رویا تیموریان، شبنم مقدمی، ماهور الوند، محسن کیایی، مسعود رایگان، مهران احمدی، مهرانه مهین ترابی، نسرین نصرتی، هدیه بازوند، ویشکا آسایش و... ایفای نقش نموده اند. در این بخش سری به آلبوم خانوادگی بازیگران سریال بی گناه زده ایم و عکس بازیگران این سریال پرطرفدار را با همسرانشان منتشر ساخته ایم.

 

سریال بی گناه

شبنم مقدمی و همسرش علیرضا آرا

 

 

سریال بی گناه

رویا تیموریان و همسرش مسعود رایگان بازیگران سریال بی گناه

 

 

سریال بی گناه

محسن کیایی در کنار همسر و فرزندش

 

 

سریال بی گناه

آتیلا پسیانی و همسرش فاطمه نقوی

 

 

سریال بی گناه

ویشکا آسایش و همسرش رضا قبادی

 

 

سریال بی گناه

نسرین نصرتی و همسرش سام پاک پیکار

/منبع: نمناک

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه