مهتاب کرامتی

ماجرای مهتاب کرامتی و دستمزد نجومی برای یک کار | رقص روی شیشه انتقاد همه را برانگیخت!

ماجرای مهتاب کرامتی و دستمزد نجومی برای یک کار | رقص روی شیشه  انتقاد همه را برانگیخت!
کدخبر : 42306

خبرهایی مبنی بر حضورِ مهتاب کرامتی و دستمزد میلیاردی‌اش در سریالِ جدیدی منتشر شده؛ در حالی‌که پیگیری‌ها نشان می‌دهد واقعیت چیز دیگری است.

در میانِ بازارِ داغ شایعاتِ فضای مجازی، این بار خبری درباره مهتاب کرامتی و فعالیتِ جدید او به عنوان تهیه کننده مطرح شد. این گمانه زنی ها بلافاصله بعد از پستِ کرامتی در صفحه مجازی اش دست به دست شد. همان مطلبی که رسانه ضدانقلابی همچون اینترنشنال آن را نشر داد.

 

اما گمانه های حضور او در سریالی جدید بلافاصله بعد از انتشار و وایرال شدن این پستِ مجازی، دست به دست شد. این طور در فضای مجازی مطرح کردند که مهتاب کرامتی به عنوان تهیه کننده قراردادی میلیاردی را با پلتفرمِ نماوا برای تولید یک سریال امضا کرده است.

 

در خبرها آمد که قرارداد «کرامتی» با نماوا 400 میلیارد تومان است. مبلغی معادل ساخت حدود 7 سریال در شبکه خانگی.

 

طبق پیگیری انجام شده از ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر)، پلتفرم نماوا تا این لحظه درخواستی از ساترا برای تولید سریال جدید با حضور مهتاب کرامتی نداشته است. همچنین این پلتفرم هم اکنون هیچ سریال یا برنامه ای با حضور مهتاب کرامتی در حال تولید یا پخش ندارد.

 

مهتاب کرامتی در شبکه نمایش خانگی، «رقص روی شیشه» را به عنوان بازیگر داشت که به دلیل ناهماهنگی تهیه کننده و پلتفرمِ پخش کننده به سرانجام نرسید و باعث انتقاداتِ فراوانی از سویِ مخاطبین شد. البته در آن اثر به ظنِّ بسیاری از منتقدین، بازی کرامتی و حتی بهرام رادان نتوانست توفیقی پیدا کند.

 

او چندی بعد در سریالِ «میدان سرخ» با حمید فرخ نژاد همبازی شد و به قضاوت مخاطبان آنجا هم بازی قابل توجهی از خود به نمایش نگذاشت. البته سریال هم به سرانجام نرسید و هنوز درباره فصل دوم آن نکته ای مطرح نشده است.

 

مهتاب کرامتی

 

زندگینامه و بیوگرافی مهتاب کرامتی

 نام: مهتاب

نام خانوادگی: کرامتی

تاریخ تولد: 1349/7/25

محل تولد: ملایر

 تحصیلات: کارشناسی رشته میکروبیولوژی

مهتاب کرامتی یکی از بازیگران معروف سینما میباشد که در بیست و پنجمین روز از مهرماه سال 1349 در شهر ملایر به دنیا آمده است. او علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد، وی همچنین سفیر حسن نیت و صلح یونیسف میباشد. خانم کرامتی فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی و از شاگردان استاد امین تارخ میباشد. وی در سال 1375 در کلاس های استاد تارخ شرکت کرد و در سال 1376 برای بازی در سریال مردان آنجلس معرفی شد.

 

مهتاب کرامتی

 

ورود به تلویزیون

مردان آنجلس

مهتاب کرامتی در سال 1376 زمانی که 27 سال سن داشت در سریال مردان آنجلس نقش هلن همسر ماکسی میلیان را بخوبی ایفا کرد و به شهرت زیادی رسید. او یکی از بازیگران خوش شانسی است که با اولین حضور جلوی دوربین و بازی بسیار روان و حرفه ای توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. سریال مردان آنجلس روایتگر اصهاب کهف و خواب 300 ساله آن ها در غار و مشقت هایی که در راه یکتا پرستی با آن روبرو میشوند را روایت میکند که توسط فرج الله سلحشور ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد و مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفت.

 

ورود به سینما

مردی از جنس بلور:

بعد از شهرت فرواوانی که با بازی در سریال مردان آنجلس بدست آورد بلافاصله برای بازی در فیلم سینمایی مردی از جنس بلور انتخاب شد و در سال 1377 نخستین کار سینمایی خود را رقم زد. مردی از جنس بلور ساخته سعید سهیلی  روایتگر داستان زندگی یک فرمانده جانباز جنگ است که وارد ماجرایی پیچیده شده و در نهایت اعدام می شود. مهتاب کرامتی در این فیلم با ابوالفضل پور عرب که در آن سالها سوپر استار سینمای ایران بود همبازی است و بازی خوبی را از خود نشان می دهد.

 

مهتاب کرامتی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه