ببینید| پس گردنی گربه به مهمان برنامه در پخش زنده!

ببینید| پس گردنی گربه به مهمان برنامه در پخش زنده!
کدخبر : 47347

کارشناس ورزشی در برنامه زنده تلویزیون ترکیه در حال صحبت بود که یک پس گردنی از گربه خانگی اش دریافت کرد.

ویدئویی که پس گردنی زدن یک گربه به یک کارشناس در تلویزیون را نشان می‌دهد به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. " حسین اوزکوک "، کارشناس ورزشی اهل ترکیه در یکی از کانال‌های تلویزیونی این کشور در حال صحبت با مجری بود که ناگهان این اتفاق افتاد.

ویدئویی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است چگونگی وقوع این اتفاق را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که ازکوک مشغول صحبت است ناگهان یک گربه به پشت گردنش پریده و سپس با دم خود یک پس گردنی به او می‌زند. این کارشناس که از این اتفاق غافلگیر شده به عقب برگشته و دنبال گربه بازیگوش می‌گردد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی ترکیه این اتفاق در پخش زنده رخ داد و این گربه خانگی متعلق به این کارشناس بود. این ویدئو اولین بار در پیج اینستاگرام Nowthisnews منتشر شد. در شرح این ویدئو آمده بود: «گربه به آنالیزور ورزشی در پخش زنده پس گردنی زد. کارشناس ورزشی حسین اوزکوک در ترکیه در پخش زنده تلویزیونی از گربه خودش پس گردنی خورد.»

این اولین بار نیست که حیوانات در پخش زنده شو‌های تلویزیونی یا پخش خبر اختلال ایجاد می‌کنند. چندی پیش نیز در یکی از کانال‌های تلویزیونی در کانادا کارشناس هواشناس در حال گزارش وضعیت هوا بود که یک سگ وارد استودیو شد. "آنتونی فارنل " در حال گزارش وضعیت هوا در تلویزیون گلوبال نیوز بود که این سگ برای یافتن غذا وارد استودیو شد./باشگاه خبرنگاران

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه