شرکت کیمیا اسپیدی

افتتاح بیست و چهارمین شعبه کیمیا اسپیدی در شهر زیبای خرم‌‌آباد و استان لرستان

افتتاح بیست و چهارمین شعبه کیمیا اسپیدی در شهر زیبای خرم‌‌آباد و استان لرستان
کدخبر : 51524

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی پخش مویرگی را عامل جلوگیری از احتکار، گرانفروشی و قطع دست واسطه گران و افراد سودجو در صنعت روغن موتور مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری رصداقتصادی، دکتر احمد هاشمی در جمع خبرنگاران بیان داشت: اگر اصحاب رسانه در کشوری در به چالش کشیدن ضعف‌ها کوتاهی کنند هیچگونه پیشرفتی در آن کشور رخ نخواهد داد، لذا اینجاست که حمایت و انتقاد سازنده معنا می یابد.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی تصریح کرد: شرکت نفت سپاهان در سال ۱۳۷۱ ذیل شرکت پالایش نفت اصفهان تاسیس گردید و در سال ۱۳۷۹ سهام این شرکت به صندوق بازنشستگی نفت واگذار شد.

وی با اشاره به نزدیک بودن سالروز تاسیس شرکت کیمیا اسپیدی ادامه داد: شرکت نفت سپاهان در اسفند ماه ۱۳۹۴ برای مدیریت بازار داخلی و افزایش فروش اقدام به تاسیس شرکت کیمیا اسپیدی نمود، شرکت کیمیا اسپیدی فعالیت خود را از ابتدای سال ۱۳۹۵ آغاز نمود و توانست با توجه و مدیریت صحیح بازار علیرغم تلاطم‌های بازار روغن و رشد قیمت دلار، بازار را مدیریت کند.

مدیریت بازار و فروش با قیمت عادلانه، هدف اصلی شرکت کیمیا اسپیدی

مدیریت بازار و فروش با قیمت عادلانه، هدف اصلی شرکت کیمیا اسپیدی

دکتر هاشمی خاطر نشان کرد: هدف اصلی مدیران شرکت از تاسیس کیمیا اسپیدی صرفا کسب سود نبوده، بلکه هدف اصلی مدیریت بازار بوده است تا بتواند فروش با قیمت عادلانه ای داشته باشد و بین اتوسرویس‌ها و مشتریان تبعضی قائل نشود و توزیع مناسبی داشته باشد.

وی یکی دیگر از اهداف راه اندازی شرکت کیمیا اسپیدی را جلوگیری از تقلب عنوان نمود و افزود: با توجه به سهولت راه های تقلب در این صنعت، پخش مویرگی عاملی است که از تقلب، احتکار و گرانفروشی، دلالی و واسطه گری افراد سودجو که طی چند سال اخیر به شدت باب شده جلوگیری می‌‌نماید.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی یادآور شد: کارکنان ما در مجموعه کیمیا اسپیدی عملکرد بسیار خوبی طی یکسال اخیر داشتند چراکه ما توانستیم از فروش ۴۸هزارتن در سال گذشته با مدیریت و تنظیم بازار به فروش بیش از ۱۱۰ هزار تن در سال دست یابیم‌.

وی گفت: با توجه به رقم کل فروش بازار ایران در زمینه روغن موتور که حدود ۴۵۰هزار تن می‌باشد ما توانستیم با پخش مویرگی به حجم فروش ۱۱۰هزار تن در سال برسیم.

لرستان گردشگرپذیر، بازار پر رونقی برای شرکت های تولیدی است

هاشمی ابراز کرد: امروز مفتخریم که بیست و چهارمین شعبه را در شهر زیبای خرم ‌آباد و استان لرستان افتتاح کنیم، لرستان بدلیل مهمان‌نوازی و فرهنگ خاص و همچنین قدمت و طبیعت خدادادی جایگاه ویژه‌ای در زمینه گردشگری داشته بنابراین می‌تواند بازار خوبی برای عرضه محصولات شرکت کیمیا اسپیدی باشد.

سهم ۸۰ درصدی ۴ شرکت اصلی ایرانی در تامین روغن موتور کشور

معاون مالی و عضو هیات مدیره شرکت اسپیدی گفت: ۴ شرکت اصلی بهران، سپاهان، پارس و ایرانول سهم بسزایی در بازار روغن موتور کشور دارند، به طوری که ۸۰ درصد بازار محصولات مصرفی مردم از این ۴ شرکت تامین و ۱۰-۱۵ درصد نیز از سایر شرکت ها و درصدی هم از طریق واردات تامین می گردد.

حمیدرضا دهقانی بیان داشت: زین پس با حضور شرکت کیمیا اسپیدی در استان، مردم لرستان با اطمینان خاطر می توانند از محصولات با کیفیت و اصل این شرکت استفاده کنند چراکه یکی از دلایل بنیادی تاسیس و راه اندازی شرکت، رساندن محصولات اصل به دست مشتریان است.

وی عنوان کرد: شرکت نفت سپاهان در مجموع ۷۶۰ هزار تن محصول تولید می‌کند که بیشتر آن را روغن‌های پایه و محصولات دیگر تشکیل می دهد و در زمینه خودرو، با برند اسپیدی فعالیت می کند.

پخش مویرگی عامل جلوگیری از احتکار، گرانفروشی و حذف واسطه‌گری افراد سودجو در صنعت روغن موتور

معاون مالی و عضو هیات مدیره شرکت اسپیدی ادامه داد: یکی دیگر از سیاست‌هایی که شرکت نفت سپاهان دنبال می کند و مسئولیت این مهم بر عهده شرکت اسپیدی گذاشته شده پخش و توزیع محصولات به صورت مویرگی است.

دهقانی سیاست دیگر شرکت را توزیع محصولات اصل و با قیمت مصوب عنوان نمود و بیان داشت: براساس بخشنامه وزارت صمت، سودی که به شرکت تعلق می‌گیرد مبلغ کاملا مشخصی است که امکان تخطی از آن وجود ندارد.

وی یکی دیگر از سیاست های شرکت کیمیا اسپیدی را پخش سراسری در تمامی استان‌ها عنوان کرد و گفت: لازم به ذکر است که هدف مجموعه ما صرفا مراکز استان‌ها نبوده بلکه مشتریان در دور دست ترین نقاط هم باید از محصولات با کیفیت و دارای قیمت مناسب و مصوب بهره مند گردند.

معاون مالی و عضو هیات مدیره شرکت اسپیدی اظهار داشت: به یاری خداوند امسال توانستیم ششمین شعبه را افتتاح کنیم و در خدمت مردم لرستان باشیم هدف بعدی ما در سال جاری افتتاح شعبه در سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: در صورت تحقق ۱۰۰ درصدی شعب در کل کشور تنها شرکتی خواهیم بود که با پخش مویرگی، نیروی متخصص و متعهد و ناوگان حمل و نقل مناسب توانسته ایم به این مهم دست یابیم.

مشتریان ثابت؛ مهمترین سرمایه شرکت کیمیا اسپیدی هستند

دهقانی گفت: مهمترین سرمایه شرکت کیمیا اسپیدی علاوه بر پرسنل، مشتریان ما هستند که به عنوان عضو مهمی از خانوده کیمیا اسپیدی تلقی می شوند.

عضو هیات مدیره شرکت کیمیا اسپیدی بیان داشت: مجموعه ما با افتتاح ۲۴ شعبه در سطح کشور ۲۲ هزار مشتری اسکن شده دارد که ۱۸ هزار از این رقم مشتری ثابت و دائم ماست که این عزیزان بصورت هرماهه یا هردوماه یکبار از محصولات این شرکت استفاده میکنند که با توسعه شعب تعداد مشتریان ما نیز رشد خواهند کرد.

وی ادامه داد: در سالجاری هدف شرکت، توزیع ۶۸ هزار تن روغن بود اما خوشبختانه با تلاشهای شبانه روزی و نیاز بازار این مهم در سالجاری به بیش از ۱۱۰ هزار تن خواهیم رسید، برای سال آینده نیز با توجه به سیاست‌های شرکت، هدفمان توزیع بیش از ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تن در کشور است.

وی در پایان صحبت هایش با اشاره به ظرفیت های لرستان مطرح کرد: استان لرستان علیرغم قدمت تاریخی خود و همچنین تقدیم بیش از ۶۳۰۰ شهید در جنگ تحمیلی از نرخ بالای بیکاری رنج می برد بنابراین شرکت کیمیا اسپیدی اقدام به افتتاح شعبه در این استان نمود تا بتواند خدمتی هرچند کوچک در زمینه توزیع محصول با کیفیت و با قیمت مصوب و اشتغالزایی نماید.

گفتنی است در پایان این جلسه از تلاش های مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی برای راه اندازی این شعبه در راستان لرستان تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه