کشف جسد

کشف جسد بدون سر در رباط کریم| هویت جسد شناسایی شد؟

کشف جسد بدون سر در رباط کریم| هویت جسد شناسایی شد؟
کدخبر : 52697

پس از کشف پیکر این سر، در تحقیقات مأمورین پلیس آگاهی و با شناسایی خانواده مقتول هویت وی شناسایی شد.

جسد به معنای بدن یا بخش فیزیکی انسان می باشد. جسد شامل سیستم عضلانی، استخوانی، عصبی، قلبی و عروقی است که با هم کار می کنند تا برای انسان حرکت، حس و عملکرد دیگر را فراهم کنند. همچنین جسد شامل اندام های مختلفی مانند سر، دست، پایین، قفسه سینه و شکم است. در روانشناسی نیز مفهوم جسد به عنوان یکی از پنج عضو دیداری (به همراه بینایی، شنوایی، بویایی و لمس) مورد استفاده قرار می گیرد.درباره جسد کشف شده مطلب زیر را بخوانید.

دادستان شهرستان رباط‌کریم گفت: با تلاش کارآگاهان اداره آگاهی، پیکر سر بی‌جسدی که کمتر از یک هفته پیش در یکی از باغات روستای منجیل آباد کشف شده بود، در روستای کیککاور کشف و هویت فرد مقتول شناسایی شد.

محمد یوسفوند در رباط کریم، با اشاره به کشف پیکر سر بدون جسد انسانی در یکی از باغات روستای منجیل آباد، اظهار داشت: امروز با تلاش مأموران و کارآگاهان اداره آگاهی در کمتر از یک هفته، پیکر سر بدون جسد فرد مقتول در یکی از باغات روستای کیککاور شهرستان رباط کریم کشف شد و در این راستا پیگیر موضوع و بررسی ابعاد مختلف و پنهان این قتل هستیم و از تلاش جدی کارآگاهان اداره آگاهی شهرستان رباط کریم بابت کشف پیکر و تشخیص هویت فرد مقتول قدردانی می‌شود. 

وی افزود: پ

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم بیان کرد: با شناسایی هویت فرد مقتول مشخص شد که مقتول حدود 35 ساله و نزدیک به 2 ماه پیش از همسر خود جدا شده و این امر باعث شد تا پیگیر موضوع و بررسی ابعاد مختلف این قتل باشیم.

وی در ادامه ابراز داشت: دستور لازم برای بررسی دوربین‌ها، ترددها و تماس‌ها در خصوص اعلام کشف سر صادر و همچنین گفت‌وگو با صاحب باغ برای دریافت اطلاعات بیشتر و سایر موارد در دست اقدام است و امیدواریم با دریافت اطلاعات گوناگون از قتل مربوطه نسبت به شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین این فرد جوان اقدام عاجل صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در خصوص بررسی جزئیات این قتل در حال انجام است و به‌ محض روشن شدن ابعاد پنهان این قتل اخبار تکمیلی را خدمت شهروندان اعلام خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه