طرح ترافیک | طرح ترافیک خبرنگاران

اعلام آخرین مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران + جزییات

اعلام آخرین مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران + جزییات
کدخبر : 53098

معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران در مورد جزئیات بسته‌های مدت دار تردد در محدوده طرح ترافیک توضیحاتی ارائه کرد.

طرح ترافیک خبرنگاران به معنای تنظیم و کنترل تردد و حرکت خبرنگاران در شهر و مناطق مختلف است، به منظور اطمینان از رسیدن آن‌ها به محل برگزاری رویدادهای خبری (مانند همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و ...) و پوشش دهی به بهترین شکل از آن‌ها.با توجه به اهمیت حضور خبرنگاران در محل رویدادهای خبری و نیاز آن‌ها به سرعت و دقت در حرکت در شهر، طرح ترافیک خبرنگاران می‌تواند به عنوان یک ابزار مهم در بهبود فرآیند انتقال خبر و پوشش دهی به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد.طرح ترافیک می‌تواند شامل تعیین مسیر مناسب و بهینه برای حرکت خبرنگاران، تنظیم و کنترل تردد خودروها در محل رویدادهای خبری و ایجاد برنامه‌های منظم برای رسیدن به مناطق مختلف شهر باشد. به این ترتیب، خبرنگاران می‌توانند با سرعت و دقت بیشتری به محل رویدادهای خبری رسیده و به پوشش دهی بهتری از آن‌ها بپردازند.

عمار سعیدیان‌فر در مورد جزئیات بسته‌های زمان دار تردد در محدوده طرح ترافیک، گفت: برای سهولت تردد شهروندانی که به علت قرارگیری محل کار یا زندگی در داخل محدوده طرح ترافیک زیاد تردد دارند، بسته‌های مدت دار یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه طراحی شده است.

وی ادامه داد: برای خودروهای دارای معاینه فنی عادی بسته‌های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه به ترتیب مبلغ ۱۳ میلیون و سیصد و بیست هزار ریال، ۳۷ میلیون و ششصد و هشتاد هزار ریال و ۷۰ میلیون و نهصد و بیست هزار ریال است.

سعیدیان فر با بیان اینکه تعرفه‌ها برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر متفاوت است، گفت: در مورد خودروهای دارای معاینه فنی برتر مبلغ بسته‌های یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه به ترتیب برابر با ۹ میلیون و سیصد و دوازده هزار ریال، ۲۶ میلیون و چهارصد هزار ریال و ۴۹ میلیون و ششصد و سی دو هزار ریال می باشد.

معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران تصریح کرد: بسته‌های مذکور از طریق سامانه و اپلیکیشن «تهران من» قابل خریداری برای شهروندان است.

منبع: همشهری آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه