پست بانک ایران

صدر نشینی مدیریت شعب پست بانک استان سمنان، در افزایش تعداد کاربران اینترنت بانک در بهمن‌ماه ۱۴۰۱

 صدر نشینی مدیریت شعب پست بانک استان سمنان، در افزایش تعداد کاربران اینترنت بانک در بهمن‌ماه ۱۴۰۱
کدخبر : 53108

بر طبق آخرین آمار منتشر شده اداره کل بازاریابی و توسعه بازار پست بانک ایران، مدیریت شعب استان‌های قزوین، سمنان و لرستان به ترتیب بالاترین درصد تحقق افزایش تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک را در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ نسبت به اسفند ۱۴۰۰ کسب کرده‌اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بنابر اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار و بر طبق این آمار، استان قزوین با تحقق ۱۶۱/۴ درصد در رتبه نخست و استان‌های سمنان و لرستان با ۱۶۱/۴ و ۱۲۷/۱ درصد برای تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال گذشته در جایگاه دوم و سوم افزایش تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک استان قزوین در بهمن ماه سال گذشته نسبت به اسفند ۱۴۰۰،  ۳۴ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است و استان‌های سمنان و لرستان در این بازه زمانی تعداد کاربران اینترنت بانک را به ترتیب ۲۳ هزار و ۲۸۰ نفر و ۴۱ هزار و ۲۸۰ کاربر افزایش داده‌اند.

بر اساس این آمار، تعداد کاربران سرویس اینترنت بانک تمام استان‌ها در سطح کشور در بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به اسفند ۱۴۰۰ بصورت تجمیعی بالغ بر ۸۱/۲۳ درصد است و در مجموع استانها توانسته اند در پایان بهمن ماه ۸۱/۲ درصد از اهداف تعیین شده خود را محقق نموده اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه