ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو | کارخانه ایران خودرو

سوپرایز ایران خودرو برای مردم | تحویل های ایران خودرو تغییر کرد + جزئیات مهم

سوپرایز ایران خودرو برای مردم | تحویل های ایران خودرو تغییر کرد + جزئیات مهم
کدخبر : 53867

این نوبت بندی ها در شرایطی اعلام شده که نوبت برخی از متقاضیان تابستان، پاییز و حتی زمستان ۱۴۰۳ تعیین شده است، در این خبر جزئیات ظرح جدید را بخوانید.

 درحالی که وزارت صمت تاکید دارد مردم بجای خرید خودرو از بازار در سامانه یکپارچه ایران خودرو ثبت نام کرده و از این طریق خودرو مورد نظر خود را از ایران خودرو خریداری نمایند، شرکت ایران خودرو با انتشار موعد تحویل محصولات خود باعث شوکه شدن بسیاری از مخاطبان ایران خودرو شده است. تعداد بسیار زیادی از مخاطبان در تماس با ما اعلام کرده اند که در طرح فروش یکپارچه محصولات ایران خودرو شرکت کرده اند و موعد تحویل محصول مورد نظر آنها تقریبا ۲ سال دیگر است.

این نوبت بندی ها در شرایطی اعلام شده که نوبت برخی از متقاضیان تابستان، پاییز و حتی زمستان ۱۴۰۳ تعیین شده است! در حالی که پیشتر وزارت صمت با توجه به حجم ثبت نامی ها و نیز پیش بینی حجم تولید خودروسازان در سال ۱۴۰۲ ،وعده داده بود که تقریبا کلیه خودروها امسال تحویل داده می شود و بعید است تحویل خودرویی به سال ۱۴۰۳ موکول شود! خودرو با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۳ آن هم با قیمت نامشخص، بیشتر مشتریان را سرخورده کرده و باعث ورود مجدد آنها به بازار خواهد شد.

مرحله دوم ثبت نام در طرح یکپارچه خودرو از 16 اردیبهشت با همان شرایط قبلی آغاز خواهد شد. وزارت صمت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد اکثر درخواست‌های مرحله اول، امسال تحویل می‌شود و تحویل تنها 5 محصول پرتقاضا به سال 1403 موکول شده است.

فرصت تغییر ایرانخودرو برای مردم

ایران خودرو

وزارت صمت تاکید کرد: سه شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است باز می شود تا در صورت تمایل خودرو دیگری را انتخاب کنند.

وزارت صمت همچنین اعلام کرد: نکته دیگر در خصوص اعلام زمان‌بندی این است که موعد تحویل اعلام شده نشانگر حداکثر موعد تحویل می‌باشد که با توجه به ضریب اطمینان در نظر گرفته شده بر اساس برنامه تولید، امکان تحویل زودتر از آن و یا عرضه محصولات بیشتر از برنامه تولید ارائه شده در طی سال برای محصولات ایران‌خودرو نیز وجود دارد.

زمان تحویل تعدادی از محصولات پُر تقاضای ایران خودرو به ۱۴۰۳ موکول شدزمان تحویل تعدادی از محصولات پُر تقاضای ایران خودرو به ۱۴۰۳ موکول شد1402/01/30 - 09:41

سخنگوی وزارت صمت در توئیتی گفت: «دو ماهه ۲۵۰ هزار خودرو تحویل متقاضیان می‌شود؛ امسال قرار است طبق برنامه، تولید شرکت‌های خودروساز نزدیک به ۲ میلیون خودرو باشد که این به خودی خود بازار را از سمت عرضه به نقطه اشباع خواهد رساند.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه