بانک ایران زمین

نقش‌آفرینی بانک ایران زمین در جهت حمایت از تولید

نقش‌آفرینی بانک ایران زمین در جهت حمایت از تولید
کدخبر : 55336

پیمان بانک ایران زمین بر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مدیریتی این بانک با کارکنان آن در سال ۱۴۰۲ بر مبنای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای کاهش اثرات تورمی میان اقشار مختلف جامعه قرار گرفته تا از این رهگذر در کنار ایجاد ارزش افزوده بتواند با حمایت و تامین منابع مالی تولیدکنندگان و پروژه‌های توسعه‌ای کشور نقشی اساسی را ایفا نماید.

به گزارش فاطمه باقری خبرنگار رصد اقتصادی، بانک ایران زمین به مثابه گذشته ولی با جدیت و تلاشی روزافزون مبنای برنامه‌های خود را در سال ۱۴۰۲ بر حمایت‌های مالی با اعطای وام با هدف کاهش دغدغه اقشار آسیب‌پذیر جامعه قرار داده است. رفع احتیاجات ضروری در مواردی همچون ودیعه مسکن، تحصیل و جهیزیه سبب‌ساز ایده طرح حمایتی با پرداخت تسهیلات در جهت کاهش اضطراب و نگرانی مردم جامعه توسط مدیران بانک ایران زمین شد.

بانک ایران زمین با همت و تلاش مضاعف کارکنان و برنامه‌ریزی منسجم مدیران خود توانسته است در جایگاه مطلوبی در میان سایر بانک ها قرار گیرد. این بانک با استفاده از فناوری‌های روز و طرح‌های بازاریابی خود، کسب درآمد و سوددهی را با آگاهی‌بخشی و رضایت مشتریان همراه کرده است.  

 این بانک در راستای مشتری مداری و رفاه حال مشتریان، اهدای تسهیلات به مشتریان خود با نام "انتخاب پلاس" معادل ۳ برابر میانگین موجودی سپرده را آغاز کرد. در طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس مشتریان می توانند تا سقف ۳ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود مطابق با مصوبه بانک مرکزی (۱۸ درصد سالانه) تسهیلات دریافت نمایند. حداقل مدت زمان محاسبه میانگین مانده سپرده ۳ ماه می باشد. طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس به مدت یک سال اجرا خواهد شد. 

مشتریان این بانک می‌توانند با بهره مندی از اینترنت بانک، خدمات سپرده، انتقال وجه داخلی، انتقال وجه بین‌ بانکی، خدمات کارت و مدیریت چک بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی در کنار خود داشته باشند. دستگاه های خودگردان، اپلیکیشن همراه بانک و دستگاه های VTM از دیگر خدمات بانک ایران زمین برای بی نیازی مشتریان جهت مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند. 

از آن جایی که احترام در کنار ارائه خدمات با کیفیت و آگاهی از قوانین و مقررات از مهم ترین ارزش ها و اصول بانکداری هستند، سیاست اعتباری و برنامه عملیاتی بانک ایران زمین بر مبنای احترام و تکریم که مهم‌ترین مطالبه مشتریان که از اولویت‌های اهداف این بانک به شمار می‌آید، قرار گرفته است. بر همین اساس، پرسنل بانک موظف شدند تا از امکانات و ظرفیت‌های موجود بانک برای جلب رضایت آنها استفاده و خدمات و محصولات متناسب با درخواست و نیازهای آنها را عرضه کنند.  

همچنین، بانک ایران زمین تلاش دارد تا در این زمینه با شناسایی مشتریان و با رعایت بهداشت اعتباری در اعطای تسهیلات به بخش تولید کشور اقدام کنند. با توجه به اینکه تولید یکی از بخش‌های مهمی است که باید تسهیلات به آن تخصیص یابد، این بانک با تجهیز پس‌اندازهای ریز و درشت و هدایت آنها به سمت بنگاه‌های تولیدی، زمینه‌های رشد و شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم می‌کند.  

بانک ایران زمین همگام با صنایع و سایر فعالان عرصه تولید داخلی در زمینه بالابردن توان داخلی کشور حرکت می کند که در این راستا، با تنوع خدمات در زمینه صدور انواع ضمانت نامه و گشایش اعتبار اسنادی ریالی از طریق فراهم نمودن شرایط گسترش تعاملات بانکی و ایجاد روابط مستمر در راستای تحقق ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن را در دستور کار خود قرار داده است و با سازماندهی دریافت‌ها و پرداخت‌ها، امر مبادلات تجاری و بازرگانی را تسهیل می‌کند که این امر خود موجب گسترش بازارها می‌شود. 

برنامه‌های راهبردی بانک ایران زمین به همراه همدلی و تلاش کارکنان این بانک، منجر به توسعه خدماتی در این بانک شده که کمک‌های زیادی را به مشتریان در درک تجربه جدید از نظام بانکداری نوین می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه