فولاد سیرجان ایرانیان

فولاد سیرجان ایرانیان در جاده سلامت توسعه‌ای

فولاد سیرجان ایرانیان در جاده سلامت توسعه‌ای
کدخبر : 57940

شرکت فولاد سیرجان ایرانیان موفق به کسب تندیس برنزی مسئولیت اجتماعی شد. یکی از برنامه‌های این شرکت در این حوزه، پروژه مسئولیت اجتماعی غربال‌گری سرطان بردسیر بود که ساختمان پروژه غربال‌گری سرطان بردسیر در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان در شهرستان بردسیر از سال 1399 شروع شد و در فروردین 1401 به اتمام رسید.

به گزارش فاطمه باقری خبرنگار رصد اقتصادی، شرکت فولاد سیرجان ایرانیان، به‌عنوان یکی از شرکتهای هلدینگ میدکو احداث، تولید و توسعه کارخانه های تولید فولاد را در شهرستانهای سیرجان و بردسیر را به عهده دارد. این شرکت توانست در کوتاه ترین زمان ممکن در دو مجتمع سیرجان وبردسیر موفق به تکمیل زنجیره کامل تولید فولاد ازسنگ معدن تا شمش شده و نام خود را به عنوان اولین شرکت دارنده زنجیره فولاد ازمعدن تا شمش کشور ثبت کند.

دسترسی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان به معادن منطقه گل گهر و همچنین موقعیت جغرافیایی مجتمع ها نسبت به جاده های تراتزیتی بنادر جنوب امکان و انعطاف مناسبی را برای تولید، فروش و صادرات محصولات شرکت ایجاد نموده است و شرکت سعی می کند از هرگونه امکان قانونمند برای تسهیل تولید و فروش بهره گیری نموده و با تولید پایدار، بهینه و ایمن بیشترین تولید ثروت را برای سهامداران و در نهایت برای کشور ایران محقق نماید.

فعالیت‌های این شرکت در راستای منویات رهبرمعظم انقلاب، با تحقق اهداف تولید و توسعه در مسیر کاهش فقر و آثار تورمی به عنوان یاری‌رسان اهداف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور قرار گرفته است. از آنجا که پویایی و رشد روزافزون شرکت وابسته به توسعه و بهبود شرایط تولید است، بنابراین توسعه شرکت به طور ویژه مورد توجه می باشد. 

شرکت فولاد سیرجان ایرانیان در طراحی، تجهیز، استخراج و استخراج از معادن فعالیت می کند. این شرکت با ایجاد و بهره‌برداری از کارخانجات فولادسازی در احداث واحدهای مرتبط و صنایع وابسته نیز فعالیت می‌کند. شرکت فولاد سیرجان ایرانیان همچنین در فعالیت‌های بازرگانی مشغول است و کالاهای تجاری فنی مدیریتی، تجهیزات و محصولات معدنی را خرید و فروش می کند. اهداف این شرکت شامل تجهیز و اکتشاف معادن، راه اندازی کارخانجات فولادسازی ، احداث و بهره‌برداری از کارخانجات کنسانتره سنگ آهن و تولید فولاد به روش کوره القایی و ریخته‌گری است. شرکت فولاد سیرجان ایرانیان هدف دارد تا فعالیت های خود را در بخش فولادسازی توسعه دهد و تولیدات فولادی با کیفیت و قابل رقابت جهانی را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند.

شرکت فولاد سیرجان ایرانیان، سرمایه انسانی شرکت را ارزشمندترین دارایی و آموزش و ارتقای تخصصی آنها را از اولویت های اصلی کار شرکت می‌داند به همین منظور همواره با آموزش های تخصصی زمینه رشد و توسعه کارکنان شرکت را فراهم می‌آورد تا کارکنان مجموعه در فضایی سالم و قانونمند و با تندرستی و شادابی تخصص و تجربه خود را بالا برده و اهداف شرکت را محقق نمایند.

تولید ایمن، صیانت از سرمایه های انسانی و حفظ و نگهداشت محیط زیست نیز یکی از اعتقادات زیربنایی کلیه سطوح سازمانی شرکت بوده و پیش نیاز همه ی فعالیت های شرکت می باشد، لذا شایسته است واحد های شرکت این اعتقاد و تعهد را همواره سرلوحه ی فعالیتهای خود قرار دهند.

یکی از رسالت های شرکت کارآفرینی و ایجاد توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جغرافیای مرتبط در استان کرمان است، که بر این اساس با ایجاد تعداد قابل توجهی شغل های مستقیم و غیر مستقیم در استان و انجام مسئولیت های اجتماعی در شئونات مختلفی نقش خود را ایفا نموده و در برنامه های سالانه خود منظور می‌دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه