سازمان مدیریت صنعتی

انعقاد تفاهم نامه میان سازمان مدیریت صنعتی و انجمن علوم سیستم‌های ایران

انعقاد تفاهم نامه میان سازمان مدیریت صنعتی و انجمن علوم سیستم‌های ایران
کدخبر : 58498

با انعقاد تفاهم نامه جامع همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و انجمن علوم سیستم‌های ایران، طرفین در محدوده برنامه های آموزشی، پروژه های مشاوره ای و پژوهشی و نیز سایر برنامه های مرتبط با توسعه علوم سیستم ها در کشور از جمله چاپ و انتشار کتب، جزوات و نشریه های تخصصی همکاری می‌کنند.

​سازمان مدیریت صنعتی با هدف توسعه علوم سیستم ها در کشور، خدمات مشاوره ای، آموزشی و تحقیقاتی مشترک با انجمن علوم سیستم‌های ایران ارائه می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، با انعقاد تفاهم نامه جامع همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و انجمن علوم سیستم‌های ایران، طرفین در محدوده برنامه های آموزشی، پروژه های مشاوره ای و پژوهشی و نیز سایر برنامه های مرتبط با توسعه علوم سیستم ها در کشور از جمله چاپ و انتشار کتب، جزوات و نشریه های تخصصی همکاری می‌کنند.

بنا به این گزارش، طرح ریزی و اجرای برنامه های آموزشی  مرتبط در سطح MBA و DBA ویژه مدیران و کارکنان منتخب انجمن علوم سیستم‌های ایران و برگزاری دوره های آموزشی مختلف متناسب با پروژه های مشاوره ای از دیگر موضوعات مورد همکاری در این تفاهم نامه است.

در این جلسه ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن بیان تاریخچه ای از نوآوری های این سازمان اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی اولین مروج بحث تفکر سیستمی و اولین مبدع و برگزار کننده دوره های MBA در کشور است. همچنین اولین کلینیک صنعت و مرکز راهنمایی صنایع در این سازمان شکل گرفته است.

وی افزود: علاوه بر این اولین کانون ارزیابی مدیران و کارکنان و اولین برگزار کننده دوره مدیران در تراز جهانی سازمان مدیریت صنعتی است.

کیانی بختیاری رتبه بندی شرکت های برتر ایران، جایزه ملی تعالی سازمانی، جایزه ملی مدیریت انرژی، کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی، کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی، برگزاری  دوره های DBA  در کشور و ... را از دیگر «اولین‌ های» سازمان مدیریت صنعتی برشمرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در پایان بر آمادگی سازمان متبوعش برای همکاری در موضوعات مود تفاهم تاکید کرد.

در این جلسه علی‌اکبر عرب‌مازار رئیس انجمن علوم سیستم‌های ایران نیز ضمن استقبال از همکاری دو سازمان اظهار داشت: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه شاهد عملیاتی شدن و اجرای نوآوری ها، آموزش ها و پژوهش ها و همچنین توسعه علوم سیستم ها در کشورباشیم.

وی تاکید کرد: از توسعه روابط و همکاری ها میان دو سازمان استقبال می کنیم و از تجارب سازمان مدیریت صنعتی در جهت معرفی، توسعه و هدایت پروژه های پژوهشی و مشاوره ای ملی و بین المللی در حوزه علوم سیستم ها بهره خواهیم برد.

با انعقاد این تفاهم نامه طرفین در طرح ریزی، اجراء و حمایت های مادی و معنوی از پروژه های تحقیقاتی، بازاریابی و اجرای طرح های مشاوره ای در حوزه علوم سیستم ها همکاری خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه