آشا محرابی | عکس جدید اشا محرابی

سر و کله آشا محرابی پیدا شد | چهره متفاوت آشا محرابی همه را شوکه کرد

سر و کله آشا محرابی پیدا شد | چهره متفاوت آشا محرابی همه را شوکه کرد
کدخبر : 58591

آشا محرابی بازیگر بی حاشیه ایرانی است. او فرند بازیگر مشهور اسماعیل محرابی است. عکس از چهره متفاوت این بازیگر را مشاهده می کنید.

آشا محرابی بازیگر است. آشا محرابی متولد 1352 سال است. آشا محرابی فرزند اسماعیل محرابی بازیگر است. آشا محرابی تجربه بازیگری از کودکی را دارد. عکسی از چهره متفاوت آشا محرابی را در زیر می بینید.

آشا محرابی

زندگی نامه آشا محرابی

آشا محرابی 31 مرداد ماه سال 1352 در تهران متولد شد او از هنرپیشگان ایرانی رادیو و تلویزیون میباشد و دارای تحصیلات در رشته زبان انگلیسی و روابط بین الملل و بازیگری و کارگردانی است.

آشا محرابی در شهر تهران به دنیا آمد، او فارغ التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل است او فرزند اسماعیل محرابی بازیگر ایرانی است.

فعالیت های کاری آشا محرابی

همزمان با تحصیلات دانشگاهی اش، به کانون هنری مرحوم استاد حمید سمندریان رفت و فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون استاد سمندریان شد. وی همچنین فارغ التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان است. او دوره فیلمنامه نویسی را هم در کلاس های استاد ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده است. او همچنین فارغ التحصیل فیلمسازی از کانادا نیز هست.

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه